Flora muumimukikampanja oli huijausta :(

  • Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti
"joo"
Mullekin tuli tosta vähän huijauksen maku suuhun. En saanut siis itsekään mukia ja aika paljon meitä näyttää olevan :( Ei muuten, mutta tosiaan ostin heti ekana päivänä Florat ja lähetin saman tien postissa kuitin. Miten on mahdollista, että en päässy 1600 joukkoon. En tajua.
 
huijattu
eihän se huijausta ole, jos et ollut tarpeeksi nopea..tuossahan sanotaan, että mukeja on 1600 kpl jaossa.

Yhteishyvä 10/2012 - Sivu 43
Miten nopea pitäisi olla, jos ensimmäisenä päivänä "hakemuksen" lähettäneille ei mukeja riittänyt?

Kampanja on toteutettu päin honkia, kun missään ei kerrota väliaikatietoja, että mukit loppuivat jo ajat sitten. Osallistujille pitää infota, että tämähän oli ihan arvontaa koko juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuulipuku
huijattu
Tällaisen monikansallisen rikkaan lafkan kanssa ollaan tekemisissä:


Unileverin tuotemerkkejä

Becel
Flora
Lipton
Knorr
Carte D’or
Crème Bonjour
Lätta
GB Glace
Magnum
Maizena
Ohoj
Turun Sinappia
Viennetta

Axe
Dove
Pepsodent
Rexona
Sunsilk
TRESemme

Bio Luvil
Cif
Comfort
Domestos
Omo
Sun
Sunlight


Mä ainakin pidän tämän listan mielessäni, kun käyn kaupassa ja koetan valita jotain muita tuotemerkkejä jatkossa :(
 
"jooo"
Kyllä asia ihmetyttää mua edelleen. Jos näin moni ekana päivänä postittaneista ei saanu mukia, niin todellakin on huijausta koko juttu. Osallistun itse useinkin noihin keräyksiin ja kyllä yleensä aina olen saanut sieltä jotain. 1600 on kuitenkin aika iso määrä, etenkin kun kampanjaa ei ollu ees missään netissä, ainoastaan yhteishyvä -lehdessä. Hyvin outoa.
 
"kolmen äiti"
Jotkut oikeesti osallistuu näihin kampanjoihin?
Helpommalla pääset, kun ostat Muumimukisi vaan kaupasta, noitahan myydään joskus alessakin 9,90-11,90€ kpl. Eikös noi juoksevat Floratkin maksa jo jotain 2-3€kpl (+postikulut kun lähetät jotain kuitteja). Eipä siinä mukin hinnassa paljoa säästä...
 
"Ccc"
Tällaisen monikansallisen rikkaan lafkan kanssa ollaan tekemisissä:


Unileverin tuotemerkkejä

Becel
Flora
Lipton
Knorr
Carte D’or
Crème Bonjour
Lätta
GB Glace
Magnum
Maizena
Ohoj
Turun Sinappia
Viennetta

Axe
Dove
Pepsodent
Rexona
Sunsilk
TRESemme

Bio Luvil
Cif
Comfort
Domestos
Omo
Sun
Sunlight


Mä ainakin pidän tämän listan mielessäni, kun käyn kaupassa ja koetan valita jotain muita tuotemerkkejä jatkossa :(
Juu mäkin boikotoin firmaa kun joku mamma ei saanut mukia :D
 
"joo"
Florat makso ehkä 5-6 euroa yhteensä ja ne tulee käyttöön. Muumimukin ois ikään kuin saanu kaupan päälle :)

Ja juu, eipä tuo nyt niin iso taloudellinen menetys ollu, kyllähän niitä kympillä kaupasta saa, mutta silti harmittaa, kun oon oottanu mukia jo pitkään :) Kyllä, köyhällä ON halvat huvit :)
 
huijattu
Mulla on kai sit joku ihme fetissi, kun haluan tällaisiin kampanjoihin aina osallistua :D Tiedän että on muitakin, esim. oma äitini. Ei ole kyse köyhyydestä vaan jonkinlaisesta osallistumisen ilosta ja "kaupanpäällisestä". Ei mua ole aiemmin huijattu, niinkuin nyt kävi. Monissa keräyksissä on nykyään nettisivut, missä pystyy seuraamaan, onko kampanjatuotetta jäljellä. Tämä Unileverin Flora-kampanja vaikuttaa suurelta kusetukselta, jos ensimmäisenä päivänä kuittinsa postittaneille ei mukia riittänyt. Herää kysymys oliko mukeja yleensäkään jaossa edes luvattua määrää?

Tänne vaan viestiä laittamaan muutkin huijatut:

heli.koenkyto@unilever.com
kuluttaja.palvelu@unilever.com
 
tuotanoin
Mua hieman ihmetyttää tuo, että koette tulleenne huijatuksi, vaikka tietääkseni kukaan ei ole saanut vielä edes virallista selitystä kampanjan toteuttajalta.

Odottakaa nyt ensin, mitä sieltä sanotaan ja haukkukaan sitten vasta huijareiksi.
 
"mei"
Älkää jättäkö asiaa tuohon!

itse tilasin lenswayltä piilareita kerralla isomman satsin,kun luvattiin aurinkolasit kaupanpäälle.Ei tullut aurinkolaseja,kampanja oli loppunut kun tilasin,mutta siit ei vaan mainintaa ollut missään...

Itse boikotoin siis Lenswaytä jatkossa.Luonnollisesti.ja jos näin on asiat tämän mukihomman kanssa, boikotoin tätä myös.
 
tuotanoin
[QUOTE="jooo";27614164]Kyllä asia ihmetyttää mua edelleen. Jos näin moni ekana päivänä postittaneista ei saanu mukia, niin todellakin on huijausta koko juttu.[/QUOTE]

Näin moni? Kolmeko teitä nyt oli :)
 
"höh"
No sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, ettei mukia tullu, jos suurin osa suhtautuu niihin näin halveksuvasti. Eli muut kun me kolme ei varmaan ole edes osallistuneet koko kampanjaan :D Ja silti mukit loppu kesken...

Eikä kyse ole mullakaan köyhyydestä, mutta harmittaa kun ehdin jo iloita kivasta kaupanpäällisestä enkä sitten saanutkaan sitä. Vähän sama kuin menis jonkun alevaatteen kanssa kassalle. Harmittais jos joutuis maksaa siitä normihinnan, kun oli kuvittelut saavansa sen halvalla :)
 
hjuupa
Laittakaas kaikki floran asiakaspalveluun palautetta tästä. Ja maininta siitä että on tuntunut harhaanjohtavalta ostaa niistä tuotteita, kun missään vaiheessa ei ole infottu että kaupanpäälliset on loppu. Ilmeisesti heti ekana päivänä, ne jotka on loppukuusta sitten postitellut kuittejaan on tehnyt sen ihan turhaan.
 
valittakaa idiootit
On syytä muistaa, että pelkkä yleisvarauma ”Niin kauan kuin tavaraa riittää” -tyylinen rajoitus ei yleisesti käytettynä välttämättä poista mainostajan vastuuta tavaroiden riittävyydestä. Tällainen maininta ei anna kuluttajalle tietoa tarjouk-sen todellisesta kestosta

Ja jos ekana päivänä loppuvat, kyse on HUIJAUKSESTA. Mutta suomalaiset sen kun nielevät kaiken !!
 
"nainen"
[QUOTE="jooo";27614164]Kyllä asia ihmetyttää mua edelleen. Jos näin moni ekana päivänä postittaneista ei saanu mukia, niin todellakin on huijausta koko juttu. Osallistun itse useinkin noihin keräyksiin ja kyllä yleensä aina olen saanut sieltä jotain. 1600 on kuitenkin aika iso määrä, etenkin kun kampanjaa ei ollu ees missään netissä, ainoastaan yhteishyvä -lehdessä. Hyvin outoa.[/QUOTE]

Missä sanotaan, milloin on eka päivä postittaa? Jos postitit 1.10, olit varmaan myohässä.
 
"vieras"
No Floralle kyselyä siitä miten suosittu tuo kampanja oikein on ollut. Pal mahdollista on, että POSTI on viivytellyt tai hukannut kirjeet kokonaan.

Ja tuo, että joku hakee 5:ttä mukia... Pitäisi rajoittaa yhteen tai kahteen määrä, että kaikille riittää. Ei kai ole kumma, jos loppuvat, mikäli yhdelle jaetaan niin paljon kuin haluaa.
 
huijattu
Av:lla huhutaan, että Floran fb-sivuilla on kerrottu 1600 kuittia saapuneen ensimmäisenä kampanjapäivänä!!!! En edes löydä koko sivua, mutta jos näin niin tämähän on todella suurta kusetusta!

Mikäs olisi hyvä kanava kuluttajaviranomaisiin päin?
 

Yhteistyössä