Floridaan vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mun pitäisi alkaa varailemaan lentoja ja hotellia, jos maaliskuun puolivälissä aion osallistua Orlandossa työn puolesta yhteen konferenssiin. Olen aika hyvin päässyt eroon lentopelostani, mutta en edelleenkään mielelläni mene koneeseen. Ainakaan Atlantin yli. Olen kestänyt nuo lennot ennenkin, joten luultavasti kestäisin taas maaliskuussa. Mulla ei ole puolisoa ja lapsenikin ovat jo aikuisia, joten kyse on vain ja ainoastaan mun matkasta. Enää ei tarvitse edes valjastaa kuopusta koiraa hoitamaan, koska koiraa ei enää ole.

Olen kahden vaiheilla.. lähteäkö vai ei. Kyse noin 10-14 päivän reissusta, jossa työjuttuja on 3,5 päivää. Olen ollut siellä 3 kertaa ennenkin, joten ihan uudesta kokemuksesta ei ole kyse. Toinen puoli musta sanoo, että johan tuo on nähty ja epäekologistakin lähteä lentämään rapakon taakse. Toinen puoli taas muistuttaa, että siellä voisin taas tavata Valkoisen Suden ja muita seminole-ystäviäni. Mulla ei ole ajokorttia, joten jos en saa ajokortillista kollegaa lähtemään mukaan, mun pitää selvitä siellä jalkaisin ja julkisilla. Rämpiä ehkä jonkun highwayn vartta, kun eihän siellä juurikaan tunneta kävelyteitä keskustojen ulkopuolella. Paitsi että jo toissa keväänä matkustin siellä pari kertaa onnistuneesti paikallisbussilla.

Mitä sinä tekisit mun tilanteessani?
 
Keittis,mene Floridaan! :D
Ota se seikkailuna,niin mäkin psyykkasin itseäni kun hyppäsin koneeseen ja kohti tuntematonta...tällä tiellä ollaan edelleen :)

Mä olen katsonut nyt etelä eurooppalaista liikennettä huuli pyöreenä jonkun aikaa ja välillä ajannut siellä mukana..sekä bussilla että ite autolla.
Sekaan vaan..

Ota se seikkailuna,jos menee vähän ohi niin so what?!Suomeen pääsee aina takasin..
 
"vieras"
No, eiköhän nuo suomalaiset koneet ainakin ole aika hyvin pysyneet ilmassa, joten pois turha pelko ja matkaan! Ehkä voisit hakea ja ottaa pienen määrän jotakin "rauhottavaa" tuohon pelkoon? Tekee niin hyvää välillä päästä pois kotinurkista, että ilman muuta kannattaa mennä!
 
lentovihaaja
No mulla on tosi paha lentopelko joten itse en lähtisi. En vain pystyisi. Alan nähdä painajaisia koneen putoamisesta ja kuolemasta saman tien mikä on aivan älyttömän stressaavaa ja ahdistavaa kun noin pitkä varoaika. Joku äkkilähtö ja kännissä/lääkkeissä koneeseen saattaisi onnistua mutta mieluiten en tee sitäkään.

Muuten lähtisin ehdottomasti.
 

Yhteistyössä