Flunssa, liman oksentelu, pääkipu, huimaus, väsymys,

Oon ollut flunssassa nyt ties kuinka kauan ja oireet vaan kummallistuvat. Aluksi oli normaalia nenän vuotamista ja tukkoisuutta sitten alkoi kurkkukipu ja lima muuttui keltaiseksi paakkuiseksi sitkeäksi mönjäksi ja yskiessä irtoaa räkäpalloja mitä täytyy käydä sylkemässä pönttöön. Parina aamuna oksentanut kun etonut niin paljon tuo lima. Välillä tulee huimausta ja kokoaika vain useammi ja pidempään. Pää särkee sillointällöin ja mahassa vihloo välillä. Se voi kyllä johtua menkoista. Kuitenki olo alkaa nyt parantua kun menkat menossa ohi. Normaalisti suoli toimii menkkojen aikaan ylivilkkaasti mutta nyt ei meinaa tulla millään. Ikinä ollut tälläistä yhtälöä että tuntuu hajoavan joka liitoksesta ja mädäntyvänsä. Tosin työkykyinen olen eikä kuumettakaan ole ollut. Suussa outo metallin maku ja hiiva iski ennen mekkoja. Alkuviikosta olin ihan kuollut ja itkien läksin töihin. Eniten ihmetyttää tämä että tauti meinaa lopoua kun seinään samalla kun menkat loppuu. Liekkö joku hormooni juttu. Mikähän mua vaivaa? Lääkäriin en aio mennä ellei olo vielä tästä pahene. Voisiko olla raskaus oireita... Salaa toivon että olisi vaikka tarkoitus oli että aletaan yrittämään vasta syksyllä kun ollaan saatu reissu ja velvollisuudet hoidettua.
 
Eikä kun mulla se on ollut ensimmäinen raskausoire.

Se haju on tunkenut nenään ja oksettanut.
En mä tosta viemäristä osaa sanoa mutta ainakin vessassa oon huomannu että hajuaisti herkillä kun avaa pöntön kannen nii se haju saa yökkimään.

Sori luulin että oot koli provo hermotkin tuntuu pettävän entistä helpommin mutta sekin menkkoken piilliin. Testiä en uskalla tehdä kun en uskalla pettyä jos onkin nega
 
r0s
En mä tosta viemäristä osaa sanoa mutta ainakin vessassa oon huomannu että hajuaisti herkillä kun avaa pöntön kannen nii se haju saa yökkimään.

Sori luulin että oot koli provo hermotkin tuntuu pettävän entistä helpommin mutta sekin menkkoken piilliin. Testiä en uskalla tehdä kun en uskalla pettyä jos onkin nega

Ei mitään, olihan se vähän karusti, selityksittä, sanottu.

Mutta mulla tosiaan hajuaisti on se mikä kertoi että olen raskaana.

Nykyään taas -vaihdevuodet lähestyvät- hajuaistin vahveneminen tarkoittaa sitä että ne menkat viimein taas alkavat.
 
  • Tykkää
Reactions: Piippari
Ei mitään, olihan se vähän karusti, selityksittä, sanottu.

Mutta mulla tosiaan hajuaisti on se mikä kertoi että olen raskaana.

Nykyään taas -vaihdevuodet lähestyvät- hajuaistin vahveneminen tarkoittaa sitä että ne menkat viimein taas alkavat.
Okei. Kiitos. Toisaalta mikä vaan oire voi olla raskausoire. Tässä vauvakuumeisena vaan aina toivoo parasta ja pelkää pahinta. Viosia sitten kun olin raskaana jotenkin vaan aavistin sen ja tein testejä jotka näytti kokoajan negaa. mulle alkoi menkat ja plussasin menkkoken jäleen mut se meni sitten kesken nii lisää pelkoa ja stressiä ja epäluuloja.
 
r0s
Okei. Kiitos. Toisaalta mikä vaan oire voi olla raskausoire. Tässä vauvakuumeisena vaan aina toivoo parasta ja pelkää pahinta. Viosia sitten kun olin raskaana jotenkin vaan aavistin sen ja tein testejä jotka näytti kokoajan negaa. mulle alkoi menkat ja plussasin menkkoken jäleen mut se meni sitten kesken nii lisää pelkoa ja stressiä ja epäluuloja.
Tiedän tunteen.

Ja siksipä toivon sun kanssa parasta. <3
 

Yhteistyössä