frontierville ja prairie pile

Pelurimuija
Jos sulla on ne paidat sun pitää käydä 25 naapurin luona ja sitten se muksu ilmestyy sinne farmille. Mä sain omani aamulla:D Paitoja piti olla muistaakseni viisi...en oo kyllä varma mut ne tehdään siellä klikkaamalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pelurimuija:
Jos sulla on ne paidat sun pitää käydä 25 naapurin luona ja sitten se muksu ilmestyy sinne farmille. Mä sain omani aamulla:D Paitoja piti olla muistaakseni viisi...en oo kyllä varma mut ne tehdään siellä klikkaamalla...
joo niin tehään, mulla tais olla 5 paitaa ja 6 lahjaa...
 
Taasko täällä ei-jaksa-kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä oon hukannu mun lapsen, se on varmaan siellä mettässä :ashamed:
Monimutkainen mutta halpa keino etsiä: My stuff, album, lapsen kohdalta customize, play ja klikkaus farmilla niin kävelee siihen kohtaan sieltä missä oli.
(nimm: aina joku hahmoista hukassa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
ilmottaaks se ku niit paitoi ja pakettei on tarpeeks etten kaikkia nauhoja niihin törsää?
Kannattaa tehdä yhtä kerralla ja käydä kattomas siitä etusivulta montako tarvii..eli klikkaat sitä vasemmanpuoleista kuvaa siinä reunassa.
mullon vaan siinä vasemmalla tehtävät: craft fireworks ja do family chores. siitä puuttuu ne vehnät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mä alotin tän vasta eilen mut hei koska sen perheen saa? :D
Siihen menee aikaa.Täytyy tehdä kaikenlaisia tehtäviä. Pariskuntana voi olla vaikka nainen ja nainen jos haluaa. :D
Tarkotatko niitä tehtäviä mitä on siinä vasemmassa reunassa? Esim mulla on nyt, että pitää kaataa niin ja niin monta naapurin puuta ja tietty määrä kasveja kastella.
 
Taasko täällä ei-jaksa-kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
On tuo vaan aika koukuttava peli. Mulla vaan koko ajan on energia loppu :/
Kun käyt naapureita kiertämässä niin kerää hedelmäpuista hedelmiä ja kerää/kastele viljelmäpalstoja, saat ruokaa joilla voit ostaa energiaa. Myös hevosten ja muulien ruokkiminen antaa energiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä ei-jaksa-kirjautua:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
On tuo vaan aika koukuttava peli. Mulla vaan koko ajan on energia loppu :/
Kun käyt naapureita kiertämässä niin kerää hedelmäpuista hedelmiä ja kerää/kastele viljelmäpalstoja, saat ruokaa joilla voit ostaa energiaa. Myös hevosten ja muulien ruokkiminen antaa energiaa.
Ookoo, kiitti vinkistä :)
 

Yhteistyössä