G: Ärsyttävin piirre kumppanissasi

minua ärsyttää eniten ukossani se että hän jättää AINA suihkun jälkeen lattian kuivaamatta |O ja meillä on suihkun yhteydessä vessa niin sukat kastuu aina jos menee ukon suihkukäynnin jälkeen omille asioilleen..
 
hyvä Galluppi.

Mua ärsyttää tällä hetkellä sen tyyneys asioihin. Se ei vaan voi tajuta kuinka tää maha alkaa jo painamaan ja miten ne joko jo soitat rupee kyrpimään ja kuinka mä jo haluaisin niin kovasti meidän vauvan syliin!!! Ja suukottaa ja halia sen ihan sekasin. :kieh: MÄ HALUUN JO SYNNYTTÄÄ :'(
 
Ylenpalttinen manaattimaisuus :LOL: Semmoinen "kyllä sen kerkeää"-asenne... Vauvalle kerkeää sitten käydä ostamasssa tavarat ja vaatteet, kun ollaan synnyttämään lähdössä :LOL:

Mies ei myöskään puhu, kuin pakon edssä, eli sitten, kun minull aon voimat loppu ja mieli totaalisen maassa. :ashamed: Esim tänään meni viimeinen hengen veto tästä aiheesta,mie olen vaan ihan tyystin loopu jaksamaan kaiken hääsäämisen yksin, asunnon hakemisesta vauvan tarvikkeiden ostamiseen/suunnitteluun :( (kiire ei toki ole vielä, toukokuussa la, mutta oisihan sit fiksua pikkuhiljaa ostaa, eikä monen sadan euron kamppeet samalla kertaa...Meillä kun vaan toinen tienaa)

Mies ei myöskään omaa aloitekykyä kotosalla pätkän vertaa, paitsi seksissä :LOL: (mikä on tietenkin hyvä)

No nyt kuulostaa siltä, että mie suurinpiirtein vihaisin tuota uros-ykslöä, ei pidä paikkaansa. Rakas on kuin mikä ja puutteitahan meissä kaikissa on :heart: Hetkeäkään en muuttaisi, mutta silti voisi hiukan muuttua :saint:

Ukko taas vihaa mun yli suorasukaisuus asiassa kuin asiassa, stressaankin kuulemma liikaa :whistle: (myönnän kyllä sen...)
 
Mun miehessä ärsyttää se, että jättää tavaroitaan lojumaan. Mut eipä tuolla anoppilassakaan lehdet päädy lehtikoriin... Ja tosiaan, oltiin kylässä 7.1 ja ne vaatteet mies jätti makkarin tuolille. Otti siitä tänään ja laittoi päälle.... menihän siinä 2 viikkoa...

Miestä ärsyttää mun järjestelmällisyyden tahto, tosin osaan kyllä joustaa enkä nalkuta. Ja se, että pidän aikatauluista...

Mutta tosiaan, RAKAS on, vaikka joskus ärsyttääkin. Isäni sanoisi, että rakkautta voi osoittaa niin monella tavalla...
 
Vähän niitä vielä tässä elämänvaiheessa on, mutta yks piirre on kyllä ihan yliveto ärsyttävä. Kun se suuttuu niin se mököttää, eikä puhu ehkä päiväkausiin.
Ite voin huutaa ja känistä niin paljon ku huvittaa siinä vieressä ja se ei reagoi mitenkään. Eniten siinä harmittaa kun ei tiedä yhtään mitä se ajattelee...

On se sanonut joskus että vaikenee täysin sen takia ettei sanois liian pahasti, mutta melkeinpä mieluummin kuulisin kunnon haukut kun katselisin sen mykkäkoulua...
 
kiwa galluppi =)

Mun miehessä ärsyttää eniten hänen oma autonsa...hän ostanu justiinsa oman pakuauton, ja eilen sit mentiin sillä yhdessä kauppaan...noh tuli tilanne jossa minä halusin töötätä ja hän ei, noh minähän tööttäsin....siihen hän sitte, kovalla äänellä: sovitaanko että kun hän ajaa HÄNEN autoaan ,niin rajaa kulkee tässä(piirsi mulle rajaa apukuskin penkin viereen) :kieh: , Ja sitten kun päästiin kotiin ni, tämä auto oli hieman vinossa( mäessä ) , eli apukuskin puoli oli korkeamalla kuin kuskin puoli, ja vahhingossa päästin oven kiinni että kunnolla pamahti, ni hän siihen kovaan äänen taas: Ei tämä ole lada!!!!....ihan niinku mä tahalleen olsin niin tehny...grrrr...Mies ja auto siis...noh se on sen juttu...Kumminki pakko sanoa tähän vastapainoks että kyllä se osaa multa viedä jalat alta...Tulin kampaajalta kotiin, hän sanoi: Hei kaunis nainen, sulla on söpö masu :heart: =)
 
Hehe tulisi tosi pitkä lista jos kaikki miehessäni ärsyttävät piirteet mainitsisin, mutta ensimmäisenä voisi mainita pihtailun ja että hän on suurinpiirtein naimisissa tietokoneensa kanssa..valvoo yöt elokuvia katsoen tai surffaillen netissä ja sitten nukkuu pitkälle iltapäivään..tämmöstä se on sitten joka viikonloppu jos ollaan kumpikin kotona. Jättää tyhjät maitopurkit tiskipöydälle, eikä saa laitettua astioita tiskikoneeseen. Vaikka kuinka häntä rakastankin niin välillä saa hävetä kun on joskus niin välinpitämätön ulkonäöstään jos lähdetään ihmisten ilmoille..monen päivän parransänki (ei sovi yhtään) ja tukka hapsottaa joka suuntaan kun ei saa aikaiseksi mennä parturiin, vaikka sellainen löytyy alakerrasta..hoh hoijaa :D pitää aina samoja t-paitoja ja housuja vaikka vaatekaappi pursuaa vaatteita. Niin ja jos viimeiseksi mainittaisiin niin ihan sama homma kuin Mymmeliksen miehellä, eli vauvantavaroiden hankinta voidaan hänen mielestään tehdä synnytyksen jälkeenkin.. :ashamed:
 
Asioita jotka ärsyttää:
-Tavaroiden jättäminen levälleen (lehdet ei koskaan pääty lehtikoriin, vaatteet millon missäkin (ei siis automaattisesti kulkeudu pyykkikoriin) jne. Tosin näissä asioissa tapahtuu koko ajan edistystä!! :D

-Tuo kuorsaaminen... :LOL: Ne äänet tulee aina mun uniin ja nään miehen kuorsaamisesta johtuen mitä hullumpia unia!! :LOL: :LOL: Tosin se on myös toisaalta aika hauska piirre... ellei se herättäis..

-Yks ärsyttävä on se, että kun ollaan johonkin lähdössä, mies hoputtaa mua koko ajan ja valittaa ku hidastelen, laittaa aikataulut niin tiukoiksi, etten meinaa millään keretä jne. Helppohan sen on olla nopea...

Mikään noista ei silti oo ihan totaalisen ärsyttävää tai jatkuvan riidan aiheuttaja. Osataan aika pitkälle ottaa kaikki ärsyttävät piirteet huumorilla. Esim. hidastelen oikeen tahalleen ja nauran sille, kun mies äksyilee. :D Lopulta sitäki naurattaa se.

Tähän vois lisätä perään toisen gallupin: Mikä miehessänne on parasta/ihaninta?


Parhaita mun miehessä on huumorintajuisuus. Vaikka äksyilen miehelle, se ei koskaan äksyile takas, vaan kutsuu mua "pikku myyksi" ja antaa mun rauhassa raivota. :) Jos äksyilen jolleki tavaroille tai asioille, niin mies tulee "kaveriks auttamaan mua". :D Se on siis aina mun puolella. :)
Se ennen kaikkea, että tunnen ja huomaan, kuinka mies kunnioittaa mua, eikä esim. koskaan nimittele. Harvoin se myös suuttuu, eli ei koskaan. Mä suutun helpommin. :)

Ja onhan siinä tietty paljo hyviä ja ihania puolia, mutta en jaksa luetella. Tulis aika pitkä lista. :) On se oma mies tietty aina parhain! :heart:
 

Yhteistyössä