G. Ammattisi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulla ole opiskeltua ammattia. Kaupantäti olin kolme vuotta, siitä vissiin lasketaan tulleen ammatti silloin. Varastomies on samalla lailla työn kautta tehty ammatti.

Valmistun syksyllä oikeustradenomiksi, oikikseen olisi vielä joskus tarkoitus päästä.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mikä helvatun ammatti on äiti????
vitun pilkun-nussia!! joo en tosiaan lukenut itseäni ammattikoulussa äidiks, jos sä sen halusit kuulla! kuitenkin äitiys on mulle tärkeämpi työ kun mun päivätyö tai viikonlopputyö, olen siis ammatiltani tatuoitsija ja tekstiilialan ammattilainen! kunhan ajattelin keventää tunnelmaa sanomalla ammatikseni äiti, jos joku voi väittää ettei 3 alle kouluikäisen lapsen hoitaminen ole työtä niin on kyllä helpolla päässyt.
se EI OLE TYÖTÄ, koska siitä ei saa PALKKAA.
Helpompaa se on kuin työnteko, ainkin mulla oli neljän kanssa, vaikka piti 1-2kk kerrallaan hoitaa lapsia yksin. ( mies opiskeli 500 km päässä ja tuli kotiin vain 1-2 kk välein)
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mikä helvatun ammatti on äiti????
vitun pilkun-nussia!! joo en tosiaan lukenut itseäni ammattikoulussa äidiks, jos sä sen halusit kuulla! kuitenkin äitiys on mulle tärkeämpi työ kun mun päivätyö tai viikonlopputyö, olen siis ammatiltani tatuoitsija ja tekstiilialan ammattilainen! kunhan ajattelin keventää tunnelmaa sanomalla ammatikseni äiti, jos joku voi väittää ettei 3 alle kouluikäisen lapsen hoitaminen ole työtä niin on kyllä helpolla päässyt.
se EI OLE TYÖTÄ, koska siitä ei saa PALKKAA.
Helpompaa se on kuin työnteko, ainkin mulla oli neljän kanssa, vaikka piti 1-2kk kerrallaan hoitaa lapsia yksin. ( mies opiskeli 500 km päässä ja tuli kotiin vain 1-2 kk välein)

Ei vaan voi se äitiys olla TYÖ, mutta se EI ole AMMATTI
 

Yhteistyössä