G: elämäntilanne ekan lapsen syntyessä

ihan huvin vuoksi vaan tämmönen galluppi samanikäisille :)

me odotetaan esikoista rv 32.

mä oon 22v ja mies 25v.
mä sairaanhoitaja vakityöpaikassa, mies opettajasijainen / opiskelija.
asutaan omassa kerrostalokolmiossa.

näin meillä, kovasto odotetaan jo vauvaa syntyväksi :wave:
 
pikkuneidin syntyessä piristämään arkeamme meidän tilanne on tämä: mulla 23v. ja miehellä 28v. on vakkarityö, vuokrakolmio, oma auto ja koira. Haaveissa olisi omakotitalo, toinen vauveli ja toinen koiruus.
 
tyllerö
Minä olin esikoisen syntyessä 20v ja mies 24. Molemmilla vakkari työt ja asuttiin (ja asutaan edelleen) vuokra kolmiossa. Niin ja kax kissaa oli/on Ja sen jälkeen on vielä toinen poitsu muuttanut meille :D
 
annimam
olin vielä 19 vuotias ja juuri saanut ylioppilashatun päähäni.Mieheni oli tuolloin 20vuotias ja vakitöissä..Menimme naimisiin ennen pienokaisen syntymää ja nyt asustamme vuokra kolmiossa..tosin laina on jo myönnetty ikiomaan pesään, joten sitä oikeaa kotia etsiskellessä..Suunitelmissa olisi jatkaa opintoja vuoden tai muutaman kuluttua =)
 
meillä esikon syntyessä tilanne oli tämä.
mä olin 18, mies 27. mulla oli (ja on edelleen) hakusessa mitä teen "isona", mies oli tankkerilla kakkoskonemestarina. asuttiin vuokrakaksiossa ja velkoja oli opinnoista ja veneestä.

niin, lisätään nyt auto, purjevene ja pari moottoripyörää ku useat on noi maininnu.... haaveissa silloin oli lisää lapsia, omakotitalo ja mulle ammatti. ammattia lukuunottamatta kaikki on onnistunu! =)

 
Kun eka lapsemme syntyi tilanteemme oli tämä:
virkasuhde asunto (kolmio)
auto
miehellä vakkari virka
kaksi koiraa
itse olin osa-aikatyössä
tilanne nyt, 2,5v. jälkeen:
omakotitalo
auto
Miehellä vakkari virka
kolme koiraa
itse olen osa-aikatyössä
toinen lapsi tulossa
 
Esikoisen syntyessä minä olin 18 ja mies 20.
Mies oli töissä ja minä opiskelin ja kävin töissä, asuimme yhdessä vuokra kaksiossa.
Nyt melkein 8 vuoden jälkeen haaveilemme toisesta lapsesta ja omakotitalosta.
Minulla on vakkaripaikka ollut valmistumisestani lähtien ja mies tekee keikkahommaa. Perheemme on kasvanut koiralla :D
 
Harmaa Hillamaria
Esikoisen syntyessä olin 23-vuotias, opiskelija ja mies 30, vakkaritöissä. Asutettiin miehen omaa kaksiota ja puolivuotta siitä olikin omatalo valmiina. Valmistuin pari vuotta sitten ja vakkaritöissä olen ollut pari vuotta. Pikkukakkonen syntyi elokuussa. :heart:
Ikää siis nyt 29-vuotta.
 
Toiveissa olis, et meille oma vaavi tulis tänä vuonna...
Tilanne ois silloin seuraava:
mä 26, mies 30
oma rivarikolmio (siis pankin... ;) )
auto (miehen)
miehellä vakityö
mulla opinnot 2,5 vuotta kesken
 
Impi Umpi Lampi
Poikaa kun odottamaan aloin oli tuoreet lähihoitajan paperit taskussa ikää 22v. Miehellä Ns. vakituinen työpaikka ja ikää hänellä 24v. Samassa omakotitalossa asuttan ainakin vielä. (isompi haaveena). Koira ja kissa myös löytyivät silloin. Nykyään on "vaan" kissa.
 
syysmamma 2005
Mulla oli ja on edelleen tytön syntyessä syksyllä vakkarityö, olin 24, nyt 25. Aviomies on 24 ja määräaikaisessa työssä. Oma rivarikolmio ja auto. Toinen lapsi toiveissaa pian! :)
 
syysmamma 2005
Mulla oli ja on edelleen tytön syntyessä syksyllä vakkarityö, olin 24, nyt 25. Aviomies on 24 ja määräaikaisessa työssä. Oma rivarikolmio ja auto. Toinen lapsi toiveissa pian! :)
 
Killi83
Oltiin molemmat 22v. Mä opiskelija, jolla tosin vakituinen työpaikka, ja miehellä vakityö. Asuttiin vuokralla kaksiossa ja lemmikkinä meillä kissa.
Nyt sama tilanne muuten, mutta oman asunnon ostoa suunnitellaan ja mä olen kerenneyt täyttää 23v.
 
Oltiin sillon molemmat 20-v. Mies pääsi armeijasta samalla kun jäin äitiyslomalle. Olin ehtiny olla vuoden töissä valmistumisen jälkeen. Asuttiin vuokrakaksiossa. Oli autolaina ja mun opintolaina.
Toisne lapsen kohdalla. Oltiin 22-v. Meillä oli oma (pankin) rivitalokolmio. Miehellä vakityöpaikka.
Nyt oon raskaana rv 27 ja vauvan syntyessä tilanne on tämä: molemmat 25-v, miehellä vakkarityö, nyt eri. Minä opsikelen ja rivarikolmio on myyty ja vuokralla kaksiossa ja omaa taloa rakennetaan.
 
meillä ekan lapsen syntyessä 5-vuotta sitten vuokrakaksio ja mä opiskelija ja mies töissä. Nyt toista lasta yrittäessä ollaan rakennettu omakotitalo, hommattu kesämökki ja molemmat olemme työelämässä. Joten aika paljon ehtinyt asiat muuttua näiden vuosien aikana.
 
Pauppiliini harmaana
Tyttären syntyessä olin 27 v. vakinainen työ sairaanhoitajana, mies 29 v. vakinainen virka pelastajana (palomies-sair.kuljettaja), asuttiin omassa krs-kolmiossa ja omalla yhteisellä autolla ajettiin. Tilanne on muuttunut vaan sen verran, että asutaan omassa rivarikolmiossa. Ja tietty ikää tullut lisää, mä 29 v. ja mies 31 v. Pikkukakkosta toivotaan. Onnellisia ollaan edelleen :heart:
 

Yhteistyössä