G: Häävalssi vai häätanssi?

Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26670082:
hui! loistavia biisejä! :D itse olisin voinut laittaa nuo samat, varsinkin Mokoman ;)
Loistavia ovat, ei käy kieltäminen!:D Mokoman silmäterän pätkä tulikin kutsun kanteen. "on aika elokuun, ote käsissä tiukentuu. Jos vain tahdot, tähän viereesi istumaan jään. Jos vain pyydät, en tiedä mitään sen tärkeämpää. Valvon sinua kuin silmäterää."
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Miuski harmailee
Meillä oli valssi, mutta häistäkin on jo sen verran kauan aikaa, ettei vielä tämmöisiä häätanssi-juttuja ollut kellään. Meidän valssimme oli Annie´s Song, joka sopi meille ihan justiinsa. Yksin häiden ihanimmista muistoistani liittyy juuri tuohon häävalssiin <3
 
"Piipii"
..jos mä olisin menossa naimisiin, niin en kyselisi mielipiteitä täällä.

Valssejahan periaatteessa on kolme: parin oma, appivanhempien kanssa tanssittava sekä se johon kaikki pääsee mukaan (näin ainakin tahtoisin, että koko porukka tulisi luontevasti lattialle eikä jäisi pöytiin käkkimään).. Juhlan juontajaa pyytäisin aiheesta mainitsemaan.

Miksei siis ensimmäinen voisi olla näköisenne tanssi, seuraava joku perinteinen valssi ja viimeinen vaikka peukaloisten retkistä tuttu tunnari, jossa on muuten aika hauskasti valssin komppi? ;)
 
Tönt
ei kumpaakaan kiitos.

muoks. ääh..ajatellaan siltä kantilta että olisin happy happy joy joy..vastarakastanut ja kaikki olisi vaaleenpunaista niin saattaisin ehkä tanssiakin. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Sellainen laulu, mikä on parin näköinen ja kuuloinen.

Kyllä mä luulen, että esim. meidän kohdalla se valssi olis ollut se, joka ois aiheuttanut sitä myötähäpeää. Miks pitäis väkisin tehdä jotain sellaista, joka ei kertakaikkiaan tunnu omalta? Kyllä se rokkiballadi vaan meillä toimi tuhat kertaa paremmin. Siinä oli tunnelmaa, herkkyyttä, kaikki tiesivät että biisi on meitä itseämme, meidän yhteinen valinta. Ei meidän biisi olis voinut olla mikään muu.

Häätanssin jälkeen tuli sitten sitä valssia, jota sitten tanssittiin appivanhempien ja muiden halukkaiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Yllättävän moni oli sitä mieltä ettei vois mennä naimisiin jos ei valssata. MItä ihmettä? Jos/kun pääsen naimisiin, eivät hääni muutenkaan tule olemaan ns. perinteiset kesähäät, nii minkä ihmeen takia väkisellä pitäis valssaa. Ihan vaan syystä että niin "kuuluu" tehdä.

Muutenkin kaipaan lisää mielipiteitä asiasta.

Data ja Astroble: mä niin tahtoisin päästä teidän häihin!!!!
 
=)
Mä halusin häävalssin, käytiin kurssillakin sen takia :D Musta se Maijan ja Jannen häävalssi oli niin ihana =) Tosin jossain vaiheessa valssia opetellessa meinasin jo päätyä tähän :D http://www.youtube.com/watch?v=fQ7A9qJQijc
 
Häätanssi oli enemmän meidän juttu.

...tosin seremoniamestari laittoi soimaan ihan väärän biisin :D. Piti olla Unchained melody, ja kaiuttimista kajahti Careless whisper :LOL:

Illemmalla soi sentään oikea biisi, Something stupid.
 
Ninnunna
Mä haluisin kanssa ton mokoman silmäterän, mutta eiks siinä viimeisessä säkeistössä erota? Mietin että pitäisikö sitä jättää se viiminen säkeistö kokonaan pois? Tai muokata? Tai antaa vaan olla?
 

Yhteistyössä