G: Häiden kustannukset

dfi
1.paljon oli vieraita n. 30
2.mitä ruuat maksoi ravintolassa n. 37 € / hlö
3.entä juomat sis. edelliseen
4.orkesteri CD:tä veivattiin taustamusiikiksi, halukkaat pääsivät sitten ravintolan humppaosastolle maksutta tanssimaan
5.puvun vuokraukset miehen musta, juhlava puku alesta 150 €, liivi ja solmio 60 €, omani ostin nettikaupasta mallikappaleena 200 €
6.hääkimppu ei hankittu, miehelle, isälleni ja bestmanille vieheet 6 € / kpl
7.hääkakku sisältyi ruokailuun
8.hääkarkit ym. muutama kymppi, tarjouksesta Fazerin sinisiä konvehteja
9.juhlapaikan vuokra ei erillistä maksua
10.hääkampaun/meikki kampaus ilman harjoittelua 50 €, itse meikkasin

Onnistuukohan ees alle puolessa vuodessa järkätä häitä?[/QUOTE] KYLLÄ, mutta tiloja kannattaa alkaa katsella HETI, varsinkin, jos häät on tarkoitus pitää sesonkiaikaan (kesä, nyttemmin myös helmikuu alkaa olla buukattua aikaa)

Kokonaisuudessaan meni kolmisen tonnia sisältäen puvut, kutsut, kiitoskuvat ym. Potretit napsi miehen ystävä hyvällä kameralla, ihan hyvät tuli pilvisenä päivänä ulkona. Auringonpaisteessa tulee helposti ruma irvistys naamalle ja jyrkät varjot, eli kannattaa sijoittaa pari suosiolla varjoon. Sormukset taisi myös mahtua tähän, jos oikein muistan, vaikka teetettiin.

Koska suku ja ystävät asuivat muualla kuin itse, päätimme helpottaa urakkaa ja ottaa tuon ravintolan, siihen kun sisältyy sitten kaikki asitat, tarjoilu, siivous jne. Hyvin meni, en alkaisi itse askarrella vaikka muuten ruuanlaitosta ja leipomisesta ja kaikenlaisesta järjestelystä tykkäänkin. Hääpäivänä vaan on muutakin mielessä. :)
 

Yhteistyössä