G: Huonosta mausta ja tyylitajusta kielivät asiat

  • Viestiketjun aloittaja Tuctuc
  • Ensimmäinen viesti
Voiko käsilaukku olla LIIAN iso?! Mulla on yleensä joku "kaunis kangas kassi" käsilaukkuna. ;) Matkoilta tuotuja tai lasten tekemiä (painamia) ja sitten yks tosi tyylikäs jossa lukee punaisella jotain BAYBOOM tms.... Tyylikkyydestä viis, mutta ainakin ovat käteviä :D
Kyllä käsilaukun täytyy olla niin iso, että sinne mahtuu puoli omaisuutta :D
Mulla löytyy vaikka mitä, kun lähtee purkamaan, varavaippaa, tumppuja, ym. ym. Tavaroita, mitä en muistanut omistavani.
 
äiti 44 v
Minä tuikkaan nutturan kiinni galvanoidulla naulalla tai vaikka haarukalla...
Et kai? Miten haarukka pysyy hiuksissa vai isketkö sen luuhun saakka? Sulla on oltava paksut hiukset jos niissä haarukka pysyy :D

Minusta on aina ollut hauska olla huoleton pukeutuja ja meikkaamaton myös. Siskoni on täysin päinvastainen, hän tarvitsee meikkivoiteen ja rajaukset että kykenee roskat viemään. En jaksaisi! :)
 
Yritän pukeutua suht siististi töihin, en ole mitenkään muodikas tai trendikäs, mutta sopivan asiallinen ja siisti kuitenkin.

Mutta.. Joskus on suorastaan nautinnollista lähteä lähimarkettiin sellaisena kunnon lähiömuijana, veluuriolohousuissa, saappaissa ja toppatakissa, tukka likaisena ja ilman meikkiä :D
Joo, yllätin kerran itseni hakemasta poikaa iltiksestä juuri vastaavassa varustuksessa. Myönnetään, silloin hävetti ihanpikkuisen. Tajusin oman ulkomuotoni vasta kun astuin autosta ulos ja näin itseni peilautuvan auton ovesta... :ashamed: Sanotaan puolustukseksi, että: Oli siivous päivä...
 
Voiko käsilaukku olla LIIAN iso?! Mulla on yleensä joku "kaunis kangas kassi" käsilaukkuna. ;) Matkoilta tuotuja tai lasten tekemiä (painamia) ja sitten yks tosi tyylikäs jossa lukee punaisella jotain BAYBOOM tms.... Tyylikkyydestä viis, mutta ainakin ovat käteviä :D
Aaa, kangaskassit joissa on jotain "tosi-hienoja-printtejä" on ihania :D Mutta kyllä käsilaukku voi olla liian iso, näyttää naurettavalta kun sellanen ylilaiha ja meikattu pissaliisa kantaa kädessään puolikkaan lätkätreenikassin kokoista guccin laukkua :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23039755:
onkohan tuo aapee jääny 16 vuotiaaan tasolle kun niillähän on tapana haukkua kaikki jotka ei näytä samalta mitä omassa peilissä näkyy. :D
Jaa-a, minä taas luulen että kaikilla ihmisillä on erilainen maku ja erilaisia mieltymyksiä vaatteiden,ruuan,sisustuksen yms. suhteen, iästä riippumatta.
Ihmisen itsensä haukkuminen sen takia että hän esim. käyttää vaatteita jotka ovat omasta mielestä tyylittömiä,on toki typerää.
Muistaakseni ap ei kuitenkaan näin tehnyt,ehkä pitää palata takaisin ketjun alkuun?
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23039755:
onkohan tuo aapee jääny 16 vuotiaaan tasolle kun niillähän on tapana haukkua kaikki jotka ei näytä samalta mitä omassa peilissä näkyy. :D
Se on IHANAA jos ihminen jää ikinuoreksi!!! Eipä ole ap sitten mikään keski-ikäinen hapannaama keski-ikäisenäkään :)
 
hyi hitto
Voi kyllä! Peesailen. Omat inhokit vielä lisäksi:

- tukka, joka on blondi päältä ja musta/punainen alta (muutkin yhdistelmät käy)
- keskijakaus! Ja se muu letti roikkuu kuin lehmännuolemana sivuilla.
- liian ohueksi / oudoiksi kaariksi nypityt kulmat, jotka on ihan eri tasossa.Tai piirretty rumiksi lakupötköiksi valkoisen nukan sekaan. Yök.(oikeesti, kosmetologilla se siistiminen ei maksa paljon)
 
coolest
Minulla ei ole varsinaisesti navigaattoria (vain kännykässä), mutta minne se sitten pitäisi laittaa, koska nehän eivät käsittääkseni toimi kuin kojelaudalla?
Sitä pidetään käytössä vain hätätapauksessa ja lyhyen aikaa, ja sen jälkeen laitetaan hanskalokeroon tms. Ja kyllä se toimii muuallakin kun kojelaudalla, varsinkin sen jälkeen kun satelliitit on kerran löydetty.
 
Aaa, kangaskassit joissa on jotain "tosi-hienoja-printtejä" on ihania :D Mutta kyllä käsilaukku voi olla liian iso, näyttää naurettavalta kun sellanen ylilaiha ja meikattu pissaliisa kantaa kädessään puolikkaan lätkätreenikassin kokoista guccin laukkua :D
:LOL:

Tää on niin hulvaton sana. En tajua mistä se on tullut.... mulle tulee aina nuoruus mieleen. En käsitä miksi :O
 
äiti 44 v
Aloin miettimään tyylittömyyttä minäkin ja mieleen tuli

- lohkeillut kynsilakka

- tuhruinen meikki ja etenkin paakkuinen ripsiväri

- mainospipot

Itselläni ei näitäkään ole mutta Kuomakengät on ja punaiset vielä mutta niitä en laita tyylimokalistalle koska minusta Kuomat ovat tyylikkäät ja MADE IN FINLAND!
 
Aaa, kangaskassit joissa on jotain "tosi-hienoja-printtejä" on ihania :D Mutta kyllä käsilaukku voi olla liian iso, näyttää naurettavalta kun sellanen ylilaiha ja meikattu pissaliisa kantaa kädessään puolikkaan lätkätreenikassin kokoista guccin laukkua :D
Mun mielestä taas ne hobo bagit on aivan ihania vaikken sellaista omistakaan. :D Tosin en muuten taitas osua tuohon kuvailemaasi käyttäjäryhmään. :LOL:
 
"ihhahhaa"
Se sellainen leveä vyö, joka laitetaan vyötärölle jokun säkkivaatteen kanssa. Voi olla nahkaa tai jotain kamalaa joustomateriaalia (hevosilla kai käyetään vastaavannäköistä satulanpidikkeenä).

Saattaa ehkä sopia tosi hoikalle ja hyväryhtiselle, sekä pitkälle, mutta suurin osa käyttäjistä kun sattuu olemaan hieman pulskahkoja ja isorintaisia, varustettuna huonolla ryhdillä, niin vaikutelma ei ole enää kovin tyylikäs. Saa kantajansa näyttämään lyhyeltä ja pönäkämmältä, mitä onkaan. Mies voi pahoin nähdessään kyseisiä vyö-säkkivaate-yhdistelmiä.
 
hmph
- pikkureppu
-piirretyt kulmakarvat
-lävistykset yli 3-kymppisillä
-liian nuorekas pukeutuminen (esim. tiukat lantiofarkut nelikymmisillä)
-sininen luomiväri, pinkki hulipuna
- valkoiset housut joista kuultaa läpi
- tennissukat ja korkokengät
 
coolest
Koska irrallisen navigaattorin pitäminen kojelaudalla on tyylitöntä :)

Sen sijaan autoon integroitua suurella näytöllä varustettua navigaattoria voi käyttää vapaammin, tosin mielellään näyttö pimeä-moodissa. Tietysti kaikkein tyylikkäintä on ajaa suorinta reittiä nopeasti perille, kysymättä ohjeita, lukematta karttaa tai käyttämättä navigaattoria :)
 

Yhteistyössä