G: Huvittavin valitus, jonka olet (kyylä)naapuriltasi saanut?

  • Viestiketjun aloittaja Love your neighbour
  • Ensimmäinen viesti
Love your neighbour
Meille tuli vuosia sitten alakerran papan naisystävä valittamaan, kun meiltä kuuluu painokoneen melua ympäri vuorokauden.
Olin aika äimänä ja sanoin, että ei meillä ole kyllä muita meluisia laitteita kuin pyykkikone, ja sitäkin käytetään vain pari kertaa viikossa ja ihan päiväsaikaan, mutta rouva oli tuimana:
"Kyllä minä pyykkikoneen tunnistan, ei nyt ole kyse siitä! Kyllä se on painokone joka teillä aamusta iltaan jyllää!"

Häätö oli kuulemma tulossa hetkenä minä hyvänsä, mutta eipä asiasta sittemmin mitään kuulunut :D
 
Naapuritalon röökimummojen mukaan en saisi mennä pesutupaan extempore(silloin siis kun vapaa), aika pitää aina varata(jotta he voivat pitää silmällä kuka pyykkää ja miten usein..)
En saisi kulkea koirien kera pihan poikki, en saisi kulkea pihalla biksuliiveissä+shortseissa

Näitä paljon:rolleyes:
 
vier
Meille tuli vuosia sitten alakerran papan naisystävä valittamaan, kun meiltä kuuluu painokoneen melua ympäri vuorokauden.
Olin aika äimänä ja sanoin, että ei meillä ole kyllä muita meluisia laitteita kuin pyykkikone, ja sitäkin käytetään vain pari kertaa viikossa ja ihan päiväsaikaan, mutta rouva oli tuimana:
"Kyllä minä pyykkikoneen tunnistan, ei nyt ole kyse siitä! Kyllä se on painokone joka teillä aamusta iltaan jyllää!"

Häätö oli kuulemma tulossa hetkenä minä hyvänsä, mutta eipä asiasta sittemmin mitään kuulunut :D
Vanha rahanväärentäjämummo, miten se muuten olisi tiennyt miltä painokone kuulostaa?
 
Naapuritalon röökimummojen mukaan en saisi mennä pesutupaan extempore(silloin siis kun vapaa), aika pitää aina varata(jotta he voivat pitää silmällä kuka pyykkää ja miten usein..)
En saisi kulkea koirien kera pihan poikki, en saisi kulkea pihalla biksuliiveissä+shortseissa

Näitä paljon:rolleyes:
No onhan toi jo aika törkeetä. Jonkun mies voi vaikka tiirailla sua :O Mieti nyt vähän mikä perheriita siitä voi syntyä!
 
Naapurin mummo tiputti postiluukusta lapun jossa luki tyyliin "nyt oli viimeinen kerta tuota meluamista". Menin kysymään naapurin mummolta viikon ikäinen kuopus kainalossa että mahtoikohan tulla lappu nyt väärään osoitteeseen, oli naapuriakin höirinnyt edellisenä yönä kulunut jumalaton känni älämölö (tod. näk. alakerran naapurit).
Kyllä se mummo uskoi ettei me vastasyntyneen lapsen kanssa älyttömiä juominkeja pidetä :)
 
"Gemma"
Ku olin penska nii omakotitalon naapurit valitti vanhemmille et tonttien rajal oleva kuusiaita ei kasva mun, siskoni ja meijän kavereiden takii :D Syitä oli mm. et kaveri oli piilossa aidat vieressä (>kuuset menee lyttyyn kun ponkasee liikkeelle), heitettiin meidän hiekkalaatikkoo peittävä pressu usein leikkien ajaks siihen aidan viereen (kuuset lytistyy) jne...
Meijän perhe muutti pois siit talosta 10v. sitte ja *tut ne kuuset oo edelleenkää kasvanu yhtään!!! Siis ne on oikeesti valehtelematta ehkä 2cm kasvanu tän 10v. aikana!
 
"äippä"
vime kesänä mummolauma naapurista valitti joka päivä pihalla talon lapsista, pitävät ääntä kun leikkivät ja mummelit ois halunneet istua rauhassa juoruamassa. mummot huuteli ja kiroili lapsille, lopulta me lapsiperheet kirjotettiin isännöitsijälle ja onneksi pahin valivali muutti sitten pois tästä ja tilanne rauhoittui siten.
 
..
Saimme huudot naapurilta autopaikallamme olevasta ambulanssista. Mieheni on siis sairaankuljettaja ja heillä oli päivystystä kotoa käsin. Ambulanssia ei kuulemma olisi saanut pitää lämpötolpassa, kun vie virran kaikista tolpista ja sulakkeet palaa sen takia. Naapuri ajatteli että samalla virralla ambulanssissa on myös hoitovälineistö päällä. Juu, on yölläkin defibrilaattorit päällä ;)
 
Pahin oli se, kun muutettiin ensimmäisen poikakaverini kanssa (18-kesäsinä) yhteen (kerrostaloon). Alakerrassa asui pariskunta, iältään: nainen 20v ja mies n.40v. Yhtenä aamuna jostain asunnosta kuului kamalaa pomputus ääntä, kuin palloa olis pomputeltu. Oli viikonloppuaamu, ja kello oli noin 10...Tää alakerran mies tuli sitten soittamaan ovikelloa, ja valitti että me pelataan korista sisällä. Sanottiin että ei todellakaan, että vasta herättiin...Sitten kuului alakerran asunnosta huuto, : "Kyllä varmaan olitte te jotka siellä pomputatte! Me yritetään nukkua! Että lopettakaa välittömästi!"

Kaikkea muutakin niistä naapureista sai kuulla, mm. lappu tuli postiluukusta, että ollaan tiputeltu niitten parvekkeelle lasinsiruja, ja sitten niitten koirien tassuihin menee ne sirut.

Siis hohhoijjaa,uskomatonta porukkaa :D
 
"Kovaääninen seksi" postilaatikosta tipahti kirje missä oli kellon ajat ja äänet mitä oli kuulunut tyyliin 16.47:voihkintaa ja kolinaa 16:48... Ja sama valitus lähti myös isännöitsijälle :D
Nooo,se valitti musta jotain joka viikko ettei ne enää siitä siellä isännöitsijän toimistossa välittäneet.Asuttiin kummatkin sen mummon kanssa vuokralla ja mun kämpästä (ylempää) oli järvinäköala,sillä oli puu edessä ja halusi sen takia häätää mut että pääsee muuttamaan mun asuntoon.
 
Vessaa ei saa vetää yöllä, sitä mieltä oli entinen naapurini aikoinaan.

Ja mä en kuulemma saisi häätää kissoja pois omalta takapihaltani (ihan siis vaan "hus hus"- äänellä, ei millään aseella tms :D) koska ne kissat pelästyy.
 
"vieras"
No yksi naapuri valitti talon kaikista muista asukkaista että ne laittaa myrkkyä ilmastoinnin kautta, ja ajatuksia nauhoittavat myös. Se kyllä joutuikin sittemmin hoitoon, että ei tää ollutkaan oikeasti huvittavaa.
 
"minä"
Tämä tapahtui mun kaverille. Asuivat vuokralla talossa, jossa oli paljon vanhoja ihmisiä. Silloinen poikakaveri oli viikot opiskelemassa muualla ja tuli aina vl:nä kotiin. Viikolla kaveri oli aika lailla itsekseen, mutta viikonnloppuna kävi sitten paljon eteenkin poikakaverin kavereita kylässä. Mummot lähettivät kirjeen, jossa syyttivät mun kaveria bordellin pidosta!
 
"jossu"
naapuri raivosi, kun mieheni oli taloyhtiön isännöitsijä ja taloyhtiössä tehtiin remonttia, mihin naapurikin joutui ottamaan rahallisesti osaa. remontin tarve oli ilmiselvästi mieheni syy, naapurin rahan meno remonttiin oli sekin mieheni syy. ja kaikkein suurin ahdistus oli tieto siitä, että olemme lestadiolaisia. vaikke vakaumuksemme näkynyt naapureille mitenkään, ei vaikuttanut mihinkään toimiin isännöitsijänä, riitti se jatkuvaan avautumiseen naapurin puolelta.
 
kiusaaja
Asuttiin aikoinaan talossa, jonka vieressä oli toinen talo, niin että keittiön ikkunat olivat vastakkain. Naapurin muija ilmoitti, että hän ei sitten siedä sitä, että näkee kun minä kannan lasta sylissäni keittiössäni. Kuulemma teen sen tahallani kiusatakseni, kun näen hänet ikkunassa.
 
"Vieras"
Ei meille, mutta samassa rapussa kanssamme asui aikoinaan eräs 80-vuotias kyyläpariskunta. Mummeli piti äitiäni ikään kuin puuttuvana tyttönään, ja selvitti kerrankin kahvipöydässä seuraavaa:
"Yläkerrassa venyytetään nahkoja. Sitten ne aina pääsee irti, ja niistä kuuluu sellainen ääni." Katseltiin siinä mummelia hieman monttu auki.

Ko. "nahkojenvenyttäjäperheen" jälkeen tilalle muutti nainen lapsensa kanssa. Tästäkös mummeli innostui keksimään taas kahta hullumpia juttuja:
"Tyttö juoksee päätään niin kauan seinään, että pyörtyy."

Tässä vaiheessa todettiin keskenämme, että mummelin täytyy olla jo aika höperö, kun tuollaisia puhuu. Alakerrassa asuvasta pojasta totesi mm., että tämä on aivan kaheli, ja "hakkaa pyykkitelinettäänkin seinästä seinään". Viidennen kerroksen naapuri puolestaan (mummo itse asui kakkoskerroksessa) kuulemma oli juopotellut niin, että mummelilla oli heilunut kirjahylly.

Näistä aiheista mummo tosiaan valituksiakin rustaili, tosin eipä ne oikein mihinkään johtaneet.

Yksi naapuri valitti aikoinaan lähellä olevasta tiestä, että kun siinä kaivonkannet kolisee, kun siitä ajetaan autolla. No, isännöitsijän asiahan se ei toki ollut... Heh.

Melkoiset naurut kyllä saatiin näistä naapureista.
 
"vieras"
Tämä valitus ei itse asiassa kohdistunut minuun, mutta kerronpa kuitenkin. Isoisäni valitti vanhemmilleni, että naapurit käyvät heidän pihalla puhumassa kännykkään, ja se menee sitten heidän lankapuhelinlaskuun. Asuivat siis keskellä korpea maatalossa, että naapurit tuli varmaan ihan autolla sinne "puhelinkoppiin" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kurmeli
Laskua tulee
[QUOTE="vieras";23941322]Tämä valitus ei itse asiassa kohdistunut minuun, mutta kerronpa kuitenkin. Isoisäni valitti vanhemmilleni, että naapurit käyvät heidän pihalla puhumassa kännykkään, ja se menee sitten heidän lankapuhelinlaskuun. Asuivat siis keskellä korpea maatalossa, että naapurit tuli varmaan ihan autolla sinne "puhelinkoppiin" :D[/QUOTE]

:LOL:
 
--------
Entisessä talossa naapurin mamma pieruissa haistatti paskat pihalla niin että kylä raiku. Olin kuulemma tehnyt hänestä lastensuojeluilmotuksen koska hän oli kännissä ja hänen lapsensa huostaanotettiin.
Tässä nykyisessä asunnossa naapurin setää pisti ärsyttämään mun kukkapenkit niin paljon että otti ja soitti taloyhtiölle purkaakseen kiukkua.
 
"Pallukka"
Saatiin nimetön kirje, jossa valitettiin, että pallon pompottelu sisällä häiritsee. Lisämainintana oli, että ei se hänen kotiinsa kuulu, mutta kun hän kävelee meidän asunnon ohi ulkosalla, niin se häiritsee. Siis sen kaksi minuuttia hän kovasti kärsi....
Tosin siinä mielessä outoa, koska meillä ei pompoteltu palloa sisällä, koska MINÄ en siedä sitä....
 
[QUOTE="Pallukka";23941410]Saatiin nimetön kirje, jossa valitettiin, että pallon pompottelu sisällä häiritsee. Lisämainintana oli, että ei se hänen kotiinsa kuulu, mutta kun hän kävelee meidän asunnon ohi ulkosalla, niin se häiritsee. Siis sen kaksi minuuttia hän kovasti kärsi....
Tosin siinä mielessä outoa, koska meillä ei pompoteltu palloa sisällä, koska MINÄ en siedä sitä....[/QUOTE]

Teillekkin valitettu pallon pompottelusta vaikka ei mistään sellaista kuulu :D Muka meiltä kuuluva pompottelu oli luultavasti jotain remonttiääniä, ja kyllähän sitä saa kuulua lauantaiaamuna 10 aikaan :D
 

Yhteistyössä