G: Ihanin vuodenaika saada lapsi?

  • Viestiketjun aloittaja Rv19
  • Ensimmäinen viesti
Rv19

Ihannekuukaudenkin saa kertoa.

Oma laskettu aikani on elokuun lopussa ja vaikka aina olen ollut sitä mieltä, että kevät/alkukesä olisi ihanin aika saada lapsi, niin nyt tuntuu että ihanaa kun saan tuosta kesästä vielä nauttia mahan kanssa ja sitten loppukesällä vauva saapuu jatkamaan onnellista aikaa, tuo ikäänkuin valoa pimeneviin iltoihin. :) Keskellä kylmintä talvea en välttämättä haluaisi synnyttää; kukaan ei ihailisi mahaani paksujen vaatteiden läpi eikä vastasyntyneen kanssa pääsisi vähään aikaan ulos...
 
äitikin
Toukokuu olisi ihana mutta meillä lapset saadaan ei "tehdä" joten heinä ja elokuussa mulla. Ja nyt taas heinäkuussa tulossa. Juu tuo se valoa pimeneviin iltoihin ja syksyllä/talvenaikana on kivasti löytynyt (yö)unirytmikin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kevät olisi ollut musta ihanin aika, mutta en ole onnistunut siinä, vaikka olen monta kertaa kokeillut... seuraavana tulis joulu... pikkujoulutontun olen saanutkin.
Näin minäkin.. Tosin sain molemmat, kun toinen syntyi pari viikkoa etuajassa, viikko ennen joulua.. :heart: :heart:
 
Mulla on heinä- ja elokuussa syntyneet lapset ja seuraava tulee kesäkuussa. Kesä on oikeen kiva kun yleensä pääsee ulkoilemaan heti.
Mua ei o haitannu olla raskaana kesällä: nautin lämmöstä ja on ihana kun ei o tarvinnu survoa isoa mahaa vaatekerrosten alle. Nyt on raskaus sen verran pitkällä, että ärsyttää kun ei me enää talvitakit kiinni, eikä uuttakaan haluu ostaa kun toivois sen kevään jo tulevan...
 
Rv19
Alkuperäinen kirjoittaja äitikin:
Toukokuu olisi ihana mutta meillä lapset saadaan ei "tehdä" joten heinä ja elokuussa mulla. Ja nyt taas heinäkuussa tulossa. Juu tuo se valoa pimeneviin iltoihin ja syksyllä/talvenaikana on kivasti löytynyt (yö)unirytmikin!
Juu, saamisestahan minäkin otsikossani puhuin... Mutta toisaalta, kyllä niitä lapsia välillä tehdäänkin. :)

 
millipilli
Mulla on kokemusta vaan keväästä ja se on ainakin ihana aika. Esikoinen syntyi huhtikuun lopussa ja nyt on 5.4. toisen laskettu aika. Just kun alkaa olla ihan kypsä tähän mahaan alkoi ihana auringonpaiste, päivät pitenee ja on niin keväinen olo että jaksaa taas maltilla odottaa. Ja ihana vauvakesä odottaa :)
 
HelloShitty
kevät tai alkukesä. mulla lapset syntyneet huhti, kesä ja heinäkuussa. ja tän nelosen la on 4.6. heti on päästy ulos eikä oo tarvinnu niin paljon vaatteita. mutta sit taas..ei oo kokemusta syksy tai talvivauvasta että sata varma en oo. :D
 
vuh
Kevät olis ollut kiva, mutta eihän sitä tosiaan voi valita. =) Jouluvauva oli kyllä siitä kiva, että kamalin talven pimeys meni siinä sivussa. Sitä ei ehtinyt yhtään kärvistelemään, kun oli muuta tekemistä. =)
 
Å
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Kevät olis ollut kiva, mutta eihän sitä tosiaan voi valita. =) Jouluvauva oli kyllä siitä kiva, että kamalin talven pimeys meni siinä sivussa. Sitä ei ehtinyt yhtään kärvistelemään, kun oli muuta tekemistä. =)
totta
 
vieras
Esikoinen syntyi toukokuussa,toinen marraskuussa.Täytyy sanoa,että musta marraskuu oli parempi,vaikka toisin luulin.
Vastasyntynyt nukkuu tosi paljon,jolloin saa myös itse nukkua jne.toukokuussa syntyneellä vaikeimmat valvekuukaudet osuivat meillä pimeään aikaan kun muutenkin väsytti,joten ite oli ihan sumussa koko pimeän talven.Nyt toisen kohdalla "levottomat yöt" kun hampaita tulee ja opitaan liikkumista,osuu juuri kesän kohdalle,joten toivon ja vähän jo tiedänkin,miten tuo valon määrä vaikuttaa mun väsymykseen =)
 
meikku
Tykkäsin syysvauvasta: alkuraskaus meni "tipatonta tammikuuta" viettäen, keväällä mahtui normitakit hyvin päälle ja kesällä masu näkyi selvästi muillekin :) Syksystä en muuten pidä, mutta nyt meni uutta ihmisitä ihmetellen. Eikä pienelle vielä tarvinnu ihan hirveästi pukea päälle ja talvella nukkuu hyvin ulkona.
 
se äiti
Mun lapset on syntyny tammi ja maaliskuussa ja ovat kivoja olleet siinä mielessä että heti ekana kesänä ovat jo voineet filtillä kölliä ja on voitu maistella kesän makuja kuten porkkanoita yms,kivoja kuvia näistä rantaleijonista on tullut otettua.
 

Yhteistyössä