G: Jaksatko valvoa koko yön aamuun asti?

  • Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti
Jaksan jos olen töissä mutta kieltämättä alkaa aamuyön tunteina väsyttää ihan todella. Ne on ne muutamat tunnit about kolmesta viiteen kun väsyttää mutta sitten piristyy.
Helposti jaksan myös esim. mökillä hyvässä seurassa tai jos tilanne muuten vaatii. Mielellään en kuitemkaan valvo koska oli tilanne mikä tahansa niin seuraava päivä menee häilyvästi nukuksissa :D
 
Just valvoin su-ma välisen yön, tai no nukahdin mä kuudelta viimeinja nukuin tunnin parissa pätkässä. Oksentelevia lapsia hoidin, ei siinä ehtinyt nukahtaa. Seuraavana päivänä olo oli ihan karmea, on edelleen.
 
Jaksan. Ihan ok olo, voi väsy tulla jossain vaiheessa, jos liian hiljaista tai on auton kyydissä.
Silloin kun nuo lapset ovat syntyneet, oon tainnut joka kerta valvoa yli vuorokauden. Esim. kun kuopus syntyi, heräsin 07 aamulla, vauva syntyi seuraavana yönä 01. Alkuyö meni salissa, sitten aamuyön valvoin vauvaa ihastellen ja odottelin, että ystävät heräilee, että saan viestiä laitettua. Nukkumaan sitten puolenyön jälkeen eli hmm...valvomista 40-42h putkeen. Ja olo oli mitä mahtavin. Taisi tosin olla hormooneilla osuutta asiaan=)
 
"miemie"
Jaksan jos on jotain tekemistä. Seuraavana päivänä on sellainen hassu olo, aivot unessa mut kroppa liikkuu :D Yleenäs nukahdan melko pian kun vihdoin laitan pään tyynyyn.
 
"vieras"
Jaksan valvoa. Viime yönä en tuntiakaan nukkunut kun kaikki lapset kipeitä. Olo ihan ok, vaikka nyt päivälläkään en ole yhtään levännyt. Voi olla etten saa ensi yönäkään unta lasten takia...
 
"yyhoo"
En vapaaehtoisesti. Mutta jos pakko on, niin kiukulla sitten... Ja kyllä se aika sumussa menisi seuraava päivä ja "pilkkisin" joka välissä, kunnes pääsisin nukkumaan. :D Vaikka toisaalta, kun menee tietyn rajan "yli", niin tulee se hetken "pirteä" vaihe, mutta kun se loppuu, niin tuntuu, että myös aivotoiminta loppuu just siihen paikkaan.
 
Pakko jaksaa jos töis oon, en muuten valvoosi. Nukun yövuoron päälle joku nelisen tuntia ja jos kaks yötä peräkkäin niin päikkärit sitte jossaki välis. Alkuun heräämisen jälkeen on jonku verran väsyny olo, mutta kyllä päivä ihan mukavasti menee eikä tuu nuokuttua.
 
Toki. Seuraavan päivän kiukuttaa, päätä särkee ja on jähmeä olo, ihan kuin tervassa pitäisi spurtata pikajuoksu ja sormet liisterissä tehdä ristipistoja. Onneksi yövuorojen jälkeen yleensä saa aamupäivän nukkua. Vaikka ei se iltakaan nyt tehokkain ole jos joutuu rytmiä kääntämään.
 

Yhteistyössä