G: Joululahja palstalaiselle! :)

  • Viestiketjun aloittaja "PomPom"
  • Ensimmäinen viesti
Monelle antaisi mielellään jotain.

Yksi tarpeeseen tuleva taitaisi olla "mummulalahjakortti" eli lastenhoitoapua niin että äidit, isät ja pariskunnat saisivat välillä muutakin kuin perhearkiaikaa.
Joillekin antaisi mielellään ihan materiaakin - niille jotka elävät parhaillaan taloudellisesti tiukkaa elämänvaihetta.
 
"mä vaan"
Monelle antaisi mielellään jotain.

Yksi tarpeeseen tuleva taitaisi olla "mummulalahjakortti" eli lastenhoitoapua niin että äidit, isät ja pariskunnat saisivat välillä muutakin kuin perhearkiaikaa.
Joillekin antaisi mielellään ihan materiaakin - niille jotka elävät parhaillaan taloudellisesti tiukkaa elämänvaihetta.
Sä vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä, oon sen huomannu monestikin kirjoituksias lukiessani. Joten sulle toivoisin kaikkee hyvää, ja antaisin ison halauksen jos kohdattaisiin. :)
 
Nyt pitää miettiä. Antaisin monellekkin.
Tytsille antaisin lahjaksi kivan treenihamosen, ihan sen vuoksi kun innostui sambasta noin paljon :)
pahus mä teidän nikkejä muista, oikeat nimet kyllä....
leukostinen tai jotain saisi lahjaksi pörröiset hupsut tossukat (itse neulotut tietenkin)
Grace saisi punaiset pulleat lämpösukat
Lode saisi pinkit mikrot (toive)
luettelisin muitakin mutta en viitsi huudella nimiä täällä...
 
Keittiönoita
- Lunaticille kokoelman 80- ja 90-luvun diskobiisejä
- Jonseredille kristallipallon
- Päättömälle 3 erilaista vaihtopäätä
- Savannalle matkan jonnekin todella suureen ostosparatiisiin
- kaikille ompelua harrastaville 200 euron lahjakortit kangaskauppaan
 
Monelle antaisi mielellään jotain.

Yksi tarpeeseen tuleva taitaisi olla "mummulalahjakortti" eli lastenhoitoapua niin että äidit, isät ja pariskunnat saisivat välillä muutakin kuin perhearkiaikaa.
Joillekin antaisi mielellään ihan materiaakin - niille jotka elävät parhaillaan taloudellisesti tiukkaa elämänvaihetta.
Kiitos. :) Me ottaisimme mieluusti tuota kahdenkeskistä aikaa useammin kuin pari kertaa vuodessa. :heart:
 
- Rieputarallaalle Lauri Tähkän yksityiskeikan
- Keittiönoidalle viisi kiloa kotimaista luomulihaa
- Lodelle kenkäkaapin täynnä Minna Parikkaa
- Rollolaiselle kuukauden taksikortin ruokakauppaan ja takaisin
- Lunaticille levyllinen kasarimusaa
 
"Noo"
-BootyPepille Kahvinpapuja
-Aamuäreelle Koru
-Keittikselle ilmasilta Meksikoon ja Luomuviljelijä
-Sirkikselle kankaita ja Naisten juttuja
-Mummeliisalle pari tuntia lisää vuorokauteen ja matkalukemista
-Päättömälle uusi turvaliivi ja punainen pipo
-Heavyfreakille kirjoneulemalleja ja lankaa
-Wicked Marylle ilmasilta Englantiin ja punainen nuttu
 
Kiitos Keittis, lahjakortti kangaskauppaan tulis varmasti käytetyksi! :)
Kiitos nimettömänä pysyvälle lahjoittajalle korusta :D Aamuäree rakastaa kaikkea kimaltavaa, helisevää ja bling blingiä!



hmmmm.


Chef saisi kuuman linjan Marttojen neuvontapalveluun ja Ruutukokki keittokirjan ja
Hyytis saisi The Suklaakätkön.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä