G: Käytätkö mieluummin tavallista vai kosketusnäytöllistä kännykkää?

  • Viestiketjun aloittaja fdfd
  • Ensimmäinen viesti
"concha"
[QUOTE="hah";24766449]Minulla ei kosketusnäyttö puhelinta ole ollut, enkä sellaista hinkua. Minun pitää pystyä käyttämään puhelinta näppärästi ja nopeast ja usein kirjoitan viestejä niin etten edes katso puhelinta ja vasta lopuksi tarkistan, että teksti on ok. Ja enpä usko tälläisen käytön onnistuvan jos en tunne näppäimiä :D Vaikka kyllähän ne kivemman näköisiä on kun tavalliset ja olisi semmoinen varmaan alkuun kiva, mutta alkuhuuman jälkeen menisi varmaan vain hermot.[/QUOTE]


Ajattelin itse ihan samoin, ja alkuun tämä kieltämättä oli hitaampaa. Nyt kirjoitan varmasti nopeammin tällä qwerty-näppiksellä kahdella sormella kuin aiemmin tavallisella. Toisekseen tässä tämä ennakoiva tekstijutska on niin kehittynyt, ettei sanoja tarvitse edes juuri kirjoittaa kuin "vähä sinne päin"..:) ja kaiken hyvän päälle tämä ainakin sillain vähän värähtää, kun painaa kirjainta, eli kyllä tässäkin saa sen ns. tuntuman. :)
 
"iri"
todellakin tavallinen, vaihdoin takaisin kosketusnäytöstä koska se on niin raivostuttava... ei pelaa pakkasilla pihalla ei yhtään.
Mullakin on lakannut nokian x6:n kosketusnäyttö toimimasta pakkasilla. Onkohan Samsung siitä suhteessa parempi?
Kosketusnäytöstä en kyllä koskaan luopuisi, tosin tuossa äkskuutosessa on ollut yllättävät paljon huollettavaa ihan muuten vaan. Kosketusmekanismi toimii ok.
 
"noh"
Itsellä on nyt ollut kohta vuoden kosketusnäyttö ja ottaisin näppäinpuhelimen takaisin heti, jos vain viitsisin ehjän puhelimen vaihtaa. Käytän puhelinta vain soittamiseen ja tekstailuun ja minua ärsyttää, kun en tunne näppäimiä eli en voi esim, soittaa näppituntumalta. Käytän myös kännykät aina "loppuun" ennenkuin vaihdan uuteen.
 
"joo"
[QUOTE="iri";24766625]Mullakin on lakannut nokian x6:n kosketusnäyttö toimimasta pakkasilla. Onkohan Samsung siitä suhteessa parempi?
Kosketusnäytöstä en kyllä koskaan luopuisi, tosin tuossa äkskuutosessa on ollut yllättävät paljon huollettavaa ihan muuten vaan. Kosketusmekanismi toimii ok.[/QUOTE]

Kyllä mun Samsung pakkasilla toimii, mutta vain ilman hanskoja. Hanskat kädessä se tekee mitä sattuu.
 
Swipe
[QUOTE="ccc";24765932]Mikäs on hyvä kosketuspuhelin? Olen kanssa miettinyt siirtymistä uuteen puhelimeen. iPhonea en ehkä haluaisi, omistan iPadin 2, iPodin ja iMacin ja nyt vois kokeilla vähän muuta kuin Applea.
Minkälainen on esim HTC?[/QUOTE]

htc muovilelu. Osta Nokia N9. Hieno!

ensikosketus.nokia.fi
swipe.nokia.com

Made in Finland, ei lapsityövoimalla tehty..
 
Mulla on sattuman kautta kosketusnäytöllinen luuri.
Se vaan tahtoo tehdä omiaan minun sormien alla. En kai vain osaa käyttää sitä, tai sitten mulla on nakkisormet tjt. :D
 
exkommunikaattori
htc muovilelu. Osta Nokia N9. Hieno!

ensikosketus.nokia.fi
swipe.nokia.com

Made in Finland, ei lapsityövoimalla tehty..
Nokian N9 on kyllä niin sysipaska muovilelu, ettei sen "kosketusnäytöstä" voi edes puhua samana päivänä kuin minkä tahansa HTC:n mallin näytöstä. Ja tuo "Made in Finland" käy kyllä aina vain ohkaisemmaksi ja ohkaisemmaksi sanonnaksi Nokian kohdalla - tarkistappa missäs ne Nokian tehtaat sijaitsevatkaan, ja kuinka paljon esim. Salon tehtailta ollaan ensi vuoden alussa vähentämässä työntekijöitä..
 

Yhteistyössä