G: Käyttäisitkö pojalla näitä rattaita?

hmph
kirkkaan punasta voisin käyttää, mutta vaaleanpunasta en miellelläni. toki jos oisin tytölle aikoinaan ostanut vaaleanpunaset menopelit ja toiseksi sitten tulisikin poika niin en roskiinkaan heittäis vaaleanpunaisia rattaita. ehkä yrittäisin kuitenkin vaihtaa ne johonkin muuhun väriin jonkun toisen kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:
Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Tää on hyvin sanottu. :D Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi.. :whistle:
Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/
No mä sain kyllä muutamaan otteeseen niille uteliaille ihmisille oikasta,että vaikka meillä on punaiset vaunut niin niitä asuttaa nyt poika-vauva.Joillekin se oli jopa kauhistus,oikein islmät muljahti yhdellä mummolla kun asiasta sanoin. :LOL: Mun mielestä se on näin jälkeenpäin huvittavaa,mutta silloin kyllä ärsytti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:
Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Tää on hyvin sanottu. :D Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi.. :whistle:
Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/
Miksihän ei kiinnitetä huomiota siihen että tyttö on sinisissä rattaissa/vaunuissa mutta kummallista että pojalla on punaiset, pinkit miten vain... Ei se lapsi niistä väreistä kuitenkaan välitä.
 
- -
Ylimpiä voisin käyttää, kahta alimpaa en.Tai voisin kai jos ei olisi vaihtoehtoja (ts. olisi moiset kärryt jo valmiina tai rahapulassa saataisi lahjoituksena eikä oikeasti olisi varaa muuhun.)
Siis jos tietäisin odottavani poikaa niin en kahta alinta vaihtoehtoa kyllä ostaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:
Alkuperäinen kirjoittaja jooo:
Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Tää on hyvin sanottu. :D Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi.. :whistle:
Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/
Miksihän ei kiinnitetä huomiota siihen että tyttö on sinisissä rattaissa/vaunuissa mutta kummallista että pojalla on punaiset, pinkit miten vain... Ei se lapsi niistä väreistä kuitenkaan välitä.
Niinpä, en kyllä itsekään tiedä miksi näin epävarmalta tämä värin valinta tuntuu. Pojalle puen hyvillä mielin punaisia vaatteita, joten miksi jotkut vaunut sitten olisi eri asia.
:( Onpa taas hankalaa. :snotty:
 
Kahtia ylimpiä voisin ihan hyvin käyttää. Nuo vaaleanpunaiset oli jo vähän liikaa pojalle minun makuuni.

Me ostimme vaunut lapselle valmiiksi ennen kuin sukupuolta tiedettiin ja punaiset ostettiin. Tyttö tuli, mutta olisi se poikakin niissä kärrytellyt.
 
-s-
Peruspunaiset menee mut ei pinkkiä. Tosin itse suosin lastentarvikkeissa suht neutraaleja värejä jotka passaa molemmille. Mut on useammalla minun tutulla punaiset vaunut vaikka onkin poikia vaan talossa.
 
Käyttäisin noita ylempiä, alinta en koska en tykkää yhtään vaaleanpunaisesta.

Meillä on muuten kirkkaanpunaiset vaunut, niissä on matkustaneet sekä pojat että tyttö, eikä kukaan ole koskaan olettanut vaunujen perusteella lapsen olevan tyttö.
 
vieras
No joo. Ja vaaleanpunaisiakin voisin käyttää jos olisin ne jo joskus ennemmin ostanut vaikka tytölle ja sitten kierrättäisin ne kaikilla sukupuolesta riippumatta. Tosin en varmaan olis koskaan ostanut vaaleanpunaisia rattaita koska käytän samoja kaikilla lapsilla enkä osta jokaiselle omia uusia joten oon valinnut hyvin neutraalit värit.
 
nalkuttava talonmies
pojalla on kahdet punaiset rattaat. Ollaan miehen kanssa erityisesti etsitty hyvän värisiä rattaita ja eihän muita värejä sellaisia ole kuin punainen, mielellään kirkas. Mies ei kelpuuttanut mitään ankleaa väriä.

Ekassa on ankeata toi ruskea, toka onkin aika hyvä ja pinkkejä en ostaisi tytöllekkään
 
Kahdet ensimmäiset on sellaiset jotka voisin pojalle ostaa. Meillä esikoinen on poika ja kakkosta odottaessa kun ei vielä edes tiedetty sukupuolta ostettiin jo kirkkaanpunaiset tuplat. =)

Noita kolmansia en pojalle ostaisi mutta tarpeentullen toki voisin niissäkin poikaa kuskailla. Meidän toiset sateenvarjot on tytölle hankitut ja väritykseltään vähän tuota luokkaa ja kyllä olen niitä käyttänyt pojullakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
En ymmärrä miksi en?
Eihän rattaat ole oikeastaan lapsen vaan sen työntäjän, ihan eri juttu kuin vaate.
Elä mitään ko eräs tuttava valitsi rattaat sen mukaan minkä värinen oli äitiyspakkauksessa haalari. No kerkes ostaa kärryt ennemmin ko se pakkaus tuli, mut se haalari oliki eri ku mitä luuli.
Pikkusen nosti pultti ko asiasta.
Et kyllä ne voi valita ihan minkä vaan mukaan ;)
 

Yhteistyössä