G: Kauanko olette olleet yhdessä? Kuinka usein teette "sitä"?

Salama McQueen
Yhdessä ollaan oltu kohta 6 vuotta ja aktiivisuustaso vaihtelee. Ehkä kerran viikossa keskimäärin, joskus pari kertaa kuussa. Ja juu, sorrun tuohon "jossittensaisinollarauhassa"-ajatteluun myös välillä. :ashamed:
 
parisen vuotta ollaan oltu yhdessä ja vaihtelee kerta viikosta kertaan kuukaudessa.. ja ajatukset pyörii samoilla linjoilla ku parilla muullakin täällä.. jos sit sais olla rauhassa.. nyt meni pillerit vaihtoo... jos helpottas tilanne kohta :whistle: :ashamed:
 
5,5 vuotta yhdessä. Kolmas lapsi tulossa. Seksiä on miten sattuu. Alussa useinkin, nyt tuskin koskaan. Tämäkin saanut lakunsa lähinnä pyhästä hengestä ja nyt kun olen valas ei miestä edes kiinnosta. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
4 vuotta ja muutaman kerran viikossa, yleensä max yksi päivä saattaa välillä jäädä väliin. :p
Lapsia?? Uskomatonta että toisilla voi olla tuollasta... Toivottavasti jatkuukin. ONNEA. Olette vissiin löytäny tosi sopivat kumppanit toisistanne. =)

Kyllä sitä itekki sillon joskus teininä mut ei tuossa 25 päälle ole sit enää kamalasti kiinnostanu... Iha vähän aina suhteen alussa.
 
himoton hiiri
9 vuotta yhdessä ja jo suhteen alussa harvakseltaan. Nyt sitä harvaakin harvemmin eli normaalisti 2 kk välein eli 6 kk vuodessa =) Puutteessa en koe eläväni, tosin kerran kuussa tai pari olisi minulle hyvä, mut mies laiska puuhailemaan. Silti koemme olevamme onnellisesti yhdessä. Lapsiakin on jopa 2! =)
Taidanpa olla poikkeus tässä himokkaassa ketjussa?!?
 
2,5 vuotta ollaan oltu yhdessä, touhutaan pääsääntöisesti n. kerran viikossa. Harvemmin 2 kertaa viikossa ja useemmin kerran kahdessa viikossa. Joskus kun oikein kovasti tekee mieli niin mietin että en edes yritä nyt (yleensä syy koska olen väsynyt tms.), säästän sen yhden kerran viikossa johonkin toiseen kertaan. Eli mielestäni mies on se pihtari, mä voisin harrastella kyllä vaikka joka päivä ;)

*muoks* mies on töissä ma-aamusta klo 7.30 to-iltapäivään klo 17.
 

Yhteistyössä