G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

  • Viestiketjun aloittaja "Kuu-ukko"
  • Ensimmäinen viesti
sabsali
Kuu-ukolle eli aapeelle hyvä paino voisi olla mielestäni 178cm pituuteen nähden n. 79-80kg. Tämä nyt vain mun mielipide ja kerroin pitäväni lihaksikkaista miehistä. Lihas nyt painaa.
 
Juu ja onkin jotain tota mittaa..

Lähes jokainen ollu alle 180cm, yks on ollu pidempi ja hällä oliki sitte pituutta jo 190cm. Sellasia 170cm ollu varmaan eniten ja yks itteä lyhyempi, se oli jo vähän outoa, kun itekin vaan sen 164cm. En kuitenkaan kato pituutta miehessä juurikaan, jollei nyt päätä lyhkäsempi ole, mutta tollaset 170-175cm iskee eniten mun miesmakuuni. Tosin sekin on muuttuva :D
 
Siis ihan oikeestiko ihmiset katotte et ei, toi on 5 cm liian lyhyt/pitkä/levee/kapee? Jotenkin ikävää. Ehkä mä vaan on tunteikas kun oon vasta yheltä mieheltä kuullu olevani liian lihava ja toinen samaan syssyyn dissas liian laihana. Että oisko voinu tutustua ja huomata että oon aikas kiva ihmisenä.
 
pituus ei ongelma
Jos susta ap tuntuu ettei naiset oikein kiinnostu, niin se ei todellakaan johdu sun pituudesta (tuo 178cm on just hyvä, noin keskimittaa) vaan se johtuu sun painosta. 60 kiloa tuon pituiselle miehelle on aivan liian vähän, vähintään 10 kiloa pitäis saada painoa lisää.
 
sabsali
Joo mäkin sanon, et ei se aapeen pituus vaan se paino. Esim. moni 160-165cm nainenkin käsittääkseni painaa ihan normaalipainoisena sen noin 60kg, eli saman kuin ap. Eikä naiset yleensä haluu olla miestä 'isompia' tai painavampia ees normipainon sisällä. Tulee liian läski olo naiselle jos mies painaa saman verran 178cm pitkänä. Ollaan ehkä sit pinnallisiikin, mut kumminki.
 
Joo mäkin sanon, et ei se aapeen pituus vaan se paino. Esim. moni 160-165cm nainenkin käsittääkseni painaa ihan normaalipainoisena sen noin 60kg, eli saman kuin ap. Eikä naiset yleensä haluu olla miestä 'isompia' tai painavampia ees normipainon sisällä. Tulee liian läski olo naiselle jos mies painaa saman verran 178cm pitkänä. Ollaan ehkä sit pinnallisiikin, mut kumminki.
niin että naisetko muka pinnallisia?

salli mun nauraa :LOL:
 
"northern soul"
Viela reilu kaksi vuotta sitten olisin sanonut, etta en. Mutta eipa nayttany pituus haittaavan, kun oikea sattui kohdalle. Olin myos ennen miehen tapaamista sita mielta, etta max 5 vuotta minua vanhempi, mutta tuokin periaate lensi ikkunasta ulos.

Mies on tyytyvainen, etta on "limit breaker".
 
[QUOTE="northern soul";30179394]Viela reilu kaksi vuotta sitten olisin sanonut, etta en. Mutta eipa nayttany pituus haittaavan, kun oikea sattui kohdalle. Olin myos ennen miehen tapaamista sita mielta, etta max 5 vuotta minua vanhempi, mutta tuokin periaate lensi ikkunasta ulos.

Mies on tyytyvainen, etta on "limit breaker".[/QUOTE]

Niinhän se on että koskaan ei pidä sanoa kuitenkaan ei :)
 
Siis ihan oikeestiko ihmiset katotte et ei, toi on 5 cm liian lyhyt/pitkä/levee/kapee? Jotenkin ikävää. Ehkä mä vaan on tunteikas kun oon vasta yheltä mieheltä kuullu olevani liian lihava ja toinen samaan syssyyn dissas liian laihana. Että oisko voinu tutustua ja huomata että oon aikas kiva ihmisenä.
Minkäs mä sille voin jos en vaan tykkää liian lyhyistä.
Toki vaikuttaahan sekin siihen miltä näyttää ulospäin onko pitkät jalat/lyhyet jalat, pitkä selkä/lyhyt selkä. Niin naisissa kuin miehissä.
Voi näyttää pidemmältä mitä on tai lyhyemmältä mitä on.
 
Viimeksi muokattu:
lisää painoa vaan
Eikös tuo 178cm ole aika lähellä miesten keskipituutta ja keskipituisiahan on aina eniten ja ääripäitä vähemmän, eli määrät menee sillain Gaussin käyrän mukaan vai mikä se on se käyrä. Ei pitäis siis olla tuon pituisen pituudestaan huolissaan, kun suurin osa on jotain tuota mittaa tai muutaman sentin päälle. Nyt vaan ap hankkimaan lisää painoa.
 
Minä voisin olla vaikka itseäni lyhyemmän kanssa. Ei tuollainen asia ole merkityksellinen, kun aidosta ihmissuhteesta puhutaan. Se, mikä minusta olisi ihanteellinen olisi suunnilleen saman mittainen kumppani, pari senttiä pitempi. Mieluiten ei mikään 180-senttinen tai yli- en jotenkin ajatuksena viehäty kauhean pitkistä enkä etenkään isokokoisista.

Persoona ja henkilökemiat kuitenkin ovat aina ne, jotka ratkaisevat. Jotenkin ihmettelen, miksi osa on niin ehdottomia pituus-vaatimuksissaan. Kyseessä kuitenkin geenien mukana tuleva ominaisuus, jolle ihminen ei itse voi mitään ja joka ei kerro hänestä ihmisenä yhtään mitään.
 

Yhteistyössä