G:Kerrotko miehellesi kaiken?

Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Miksi et?
Miksi pitäisi? :D Juuh, toimiva parisuhde, luottamus jne... En minä silti kerro kaikkea. Osa on vain minua varten ja yksin minua varten, ei miestäni. Osa taas niistä asioista, jotka painavat mieltäni liittyvät taas muiden huoliin ja suruihin ja ovat luottamuksellisia. Iloja varmasti jaetaan, mutta minulla on valtava omatila, samanlainen kuin miehellänikin.
 
no no
Eihän sitä ehtis mitään muuta tekemään jos kaikki mietteetkin pitäis kertoa.Ja tuskin toista jaksas edes kiinnostaa jos kaiken mahdollisen ja mahdottoman kertoisi.Minä en ainakaan jaksais!
 
Alkuperäinen kirjoittaja no no:
Eihän sitä ehtis mitään muuta tekemään jos kaikki mietteetkin pitäis kertoa.Ja tuskin toista jaksas edes kiinnostaa jos kaiken mahdollisen ja mahdottoman kertoisi.Minä en ainakaan jaksais!
Kannattais kiinnostaa jos aikoo loppuelämän yhdessä viettää. Helpottaa arkea kummasti kun tietää mitä toisen pääkopassa liikkuu
 
hepuli
pitäiskö siis miehelle kertoa myös jos mun kaveri kertoo jotai extra salasta ni seki???juu en todellakaa kerrol tol ukol puoliakaa mitä mun pääs liikkuu!!me ei oltais edes yhdes enää jos kertosin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sopraano:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Miksi et?
Miksi pitäisi? :D Juuh, toimiva parisuhde, luottamus jne... En minä silti kerro kaikkea. Osa on vain minua varten ja yksin minua varten, ei miestäni. Osa taas niistä asioista, jotka painavat mieltäni liittyvät taas muiden huoliin ja suruihin ja ovat luottamuksellisia. Iloja varmasti jaetaan, mutta minulla on valtava omatila, samanlainen kuin miehellänikin.
Samoilla linjoilla kuin Ruttojuuri
 

Yhteistyössä