G: Koiranomistajat! Miksi ET kerää koirasi kakkoja pois teiltä?

Mun koira ei kakkaa tielle, menee aina ojanpohjalle tai pisimpään heinikkoon mitä löytyy. Paremmin ne siellä maatuu kuin muovipussissa kaatiksella.
Mut aina on kakkapussi siltä varalta että jos koira kakkais tielle..
 
H
Koska mein koirat EI paskanna tieLLE, vaan ojaan.Jos kävelet ojassa, se on voi voi :hug:

Jokainen NORMAALI koira menee paskalle hiukan pusikompaan / syrjempään / ojaan tmv JOS se omistaja vaan hellittää sitä hihnaa hiukan.
 
Meidän koirat kakkaa vain meidän omalle tielle joka on yksityistie ja sen verran maalla että eipä täällä muita käppäile meidän tiellä. Ja jos käppäilee niin ne on heppatytöt läheiseltä tallilta ja niiden heppojen kakat sentään osuu keskelle tietä, meidän koirat tekee sentään ojaan.
 
Tyhmää
Alkuperäinen kirjoittaja kun ne hoitaa:
asiansa metsään tai ojiin. Ei teille.
Entä jos niissä ojissa tai metsissä leikkii pieni lapsi joka tuhrii vaatteensa koirasi jätöksiin???? Laki määrää itse asiassa koiran jätökset kerättäväksi omistajan toimesta, valitettavasti siitä ei seuraa vaan mitään rangaistusta kun ei sitä kukaan pysty valvomaan.

 
MintunKukka
En kerää. Meidän koiran kakka ei paljon tienreunalla näy täällä noiden naapureiden hevostenkakkojen ja lehmienkakkojen rinnalla. Sitten ku he kerää ne pois niin voin kerätä.
 
vieras
korjaan nurmikoilta, teiltä tai muilta näkyviltä paikoilta. Jos koira kömpii ojaan tai heinikkoon niin jätän korjaamatta. Kovalla sateella jätän myös joskus korjaamatta, nehän valuu siittä maahan nopiaa....

Joskus kyllä tekis mieli jättää jonnekkin kun ei sekään mistään kotosin ole että kerätään pieniin pusseihin maatuvaa tavaraa ... kakki maatuu, pussi ei.
 
mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Alkuperäinen kirjoittaja kun ne hoitaa:
asiansa metsään tai ojiin. Ei teille.
Entä jos niissä ojissa tai metsissä leikkii pieni lapsi joka tuhrii vaatteensa koirasi jätöksiin???? Laki määrää itse asiassa koiran jätökset kerättäväksi omistajan toimesta, valitettavasti siitä ei seuraa vaan mitään rangaistusta kun ei sitä kukaan pysty valvomaan.
:D Juuh ja sinne on voinu vaikka kettu pissata. Tai karhukakata. Järki käteen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Alkuperäinen kirjoittaja kun ne hoitaa:
asiansa metsään tai ojiin. Ei teille.
Entä jos niissä ojissa tai metsissä leikkii pieni lapsi joka tuhrii vaatteensa koirasi jätöksiin???? Laki määrää itse asiassa koiran jätökset kerättäväksi omistajan toimesta, valitettavasti siitä ei seuraa vaan mitään rangaistusta kun ei sitä kukaan pysty valvomaan.
no voi iik. olen mäkin joskus muksuna astunu koiran kakkaan enkä kuollut. ja niitä kakkoja tarvii kerätä ainoastaan hoidetuilta alueilta, ei esim. metsästä.
 
vieras
minun sakemanni lenkkeilee metsissä tms, ei pasko tielle.. tieltä kerään, ojasta en.. siellä on voinu vaikka susihukka paskoa, kuka siitä vastaa? punahilkka?? anna numero niin pirautan heti!
 
voihanvittu
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Entä jos niissä ojissa tai metsissä leikkii pieni lapsi joka tuhrii vaatteensa koirasi jätöksiin???? Laki määrää itse asiassa koiran jätökset kerättäväksi omistajan toimesta, valitettavasti siitä ei seuraa vaan mitään rangaistusta kun ei sitä kukaan pysty valvomaan.
Muahahaa, ei varmasti määrää mistään ojista kerättäväksi. Jos lapsesi leikkii ojassa niin mun mielestä saakin olla paskassa sen jälkeen.
 
IhaNainen
Tänään just aamulla huusin naapurille parvekkeelta että kerää koiransa kakat, mutta eipä kerännyt silti. Käy pikkuhiljaa ärsyttämään kun aina sama akka antaa koiransa kakata joko taloyhtiön pihalle tai parkkipaikalle, eikä edes häpeä yhtään. Itse omistan 2 koiraa ja kerään aina kakat vaikka molemmat ovat hyvin pikkuruisia, alle 3kg koirista ei kauheasti kakkaa irtoa. Mä en yksinkertaisesti kehtaa olla keräämättä vaikka kukaan ei näkiskään. Kiva sitten kun ihmiset tujottaa kaikkia koiranomistajia murhaavasti kun osa ei vaan osaa niitä jätöksiä kerätä. Näiden samojen ääliöidenhän takia myöskin niitä myrkkymakkaroita yms. löytyy keväisin lenkkipoluilta ja koirapuistossa kun ihmiset kostaa ne kakan keräämättömyydet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah84:
Kiva sitten kun ihmiset tujottaa kaikkia koiranomistajia murhaavasti kun osa ei vaan osaa niitä jätöksiä kerätä. Näiden samojen ääliöidenhän takia myöskin niitä myrkkymakkaroita yms. löytyy keväisin lenkkipoluilta ja koirapuistossa kun ihmiset kostaa ne kakan keräämättömyydet.
Aivan...! Enkä voi heitä siitä kyllä syyttää. Nimim. Entinen koirien ystävä.

 
jaana
seuraavan kerran kun nään että tuohon meijän puisto alueeseen koira kakkaa ja hänen taluttajansa ei sitä ota pois niin, minä otan ja seuraan heitä kotia asti ja tiputan postilaatikkoon tai luukkuun! Kerran kävi kaverille niin kun ei keränny koiransa kakkoja pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voihanvittu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmää:
Entä jos niissä ojissa tai metsissä leikkii pieni lapsi joka tuhrii vaatteensa koirasi jätöksiin???? Laki määrää itse asiassa koiran jätökset kerättäväksi omistajan toimesta, valitettavasti siitä ei seuraa vaan mitään rangaistusta kun ei sitä kukaan pysty valvomaan.
Muahahaa, ei varmasti määrää mistään ojista kerättäväksi. Jos lapsesi leikkii ojassa niin mun mielestä saakin olla paskassa sen jälkeen.
Täällä meidän omakotitaloalueella on just näitä "meidän koira kakkaa ojaan, ei tarvi kerätä" -tyyppejä, ne ojat vaan on talojen edessä ja asukkaiden ruoho siltäkin puolelta leikattava. On se kiva kun se p*&%a sitten lentää. Tulis joskus vaan ne koiranulkoiluttajat samaan aikaan kohdalle että lentäis päälle... Ja on meilläkin koira ja sen jätökset kerätään.
 
varsinaisia idiootteja
Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah84:
Kiva sitten kun ihmiset tujottaa kaikkia koiranomistajia murhaavasti kun osa ei vaan osaa niitä jätöksiä kerätä. Näiden samojen ääliöidenhän takia myöskin niitä myrkkymakkaroita yms. löytyy keväisin lenkkipoluilta ja koirapuistossa kun ihmiset kostaa ne kakan keräämättömyydet.
Aivan...! Enkä voi heitä siitä kyllä syyttää. Nimim. Entinen koirien ystävä.
no minä voin ja niin voi suomen lakikin. Muakin vituttaa että naapurin äijä nakkelee tupakantumppejaan pitkin pihaa ja mun mukula on sellasen vetäny suuhunsa mutta enpä mä silti ketään myrkyttämään ala.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
seuraavan kerran kun nään että tuohon meijän puisto alueeseen koira kakkaa ja hänen taluttajansa ei sitä ota pois niin, minä otan ja seuraan heitä kotia asti ja tiputan postilaatikkoon tai luukkuun! Kerran kävi kaverille niin kun ei keränny koiransa kakkoja pois.
uu kova olo?
 
Mä en kerää koska koirani käy ojassa tai tien vieressä heinikossa yms.asioillaan.Iljettävää on tupakantumpit maassa ja ne eivät edes maadu.Mikseivät ihmiset kerää niitä tai laita roskiin?Kissatkin tekevät asioitaan ihmisten nurkkiin,kukaan ei vaan näe siitä vaivaa..
 

Yhteistyössä