G: Koiranomistajat! Miksi ET kerää koirasi kakkoja pois teiltä?

shp
Minun mielestäni asiassa pitäisi käyttää maalaisjärkeä niin tulos olisi kaikille siedettävä. Jos hauva lasauttaa jätöksensä kerrostalon pihalle, keskelle raittia tai hyvin hoidetulle puiston nurmikolle niin totta ihmeessä ne tulee kerätä pois. Mutta jos se tekee tarpeensa kuraojaan tai ryteikköön niin on aivan järjetöntä lähteä niitä sieltä etsimään. Lakikin velvoittaa korjaamaan jätökset vain hoidetuilta alueilta, ei tietä reunustavasta ryteiköstä tai ojanpohjalta. Jos joku haluaa rypeä ojanpohjalla niin se on hänen vastuullansa. Katuoja ei ole myöskään lasten leikkeihin tarkoitettu paikka. Tuohon purukumijuttuun haluan lisätä että myös lasinsirut ovat koirien käpälille vaaraksi. Onneksi meilläpäin kadut ovat pysyneet kaikin puolin suhteellisen siistissä kunnossa.
 
fiksua
Alkuperäinen kirjoittaja shp:
Minun mielestäni asiassa pitäisi käyttää maalaisjärkeä niin tulos olisi kaikille siedettävä. Jos hauva lasauttaa jätöksensä kerrostalon pihalle, keskelle raittia tai hyvin hoidetulle puiston nurmikolle niin totta ihmeessä ne tulee kerätä pois. Mutta jos se tekee tarpeensa kuraojaan tai ryteikköön niin on aivan järjetöntä lähteä niitä sieltä etsimään. Lakikin velvoittaa korjaamaan jätökset vain hoidetuilta alueilta, ei tietä reunustavasta ryteiköstä tai ojanpohjalta. Jos joku haluaa rypeä ojanpohjalla niin se on hänen vastuullansa. Katuoja ei ole myöskään lasten leikkeihin tarkoitettu paikka. Tuohon purukumijuttuun haluan lisätä että myös lasinsirut ovat koirien käpälille vaaraksi. Onneksi meilläpäin kadut ovat pysyneet kaikin puolin suhteellisen siistissä kunnossa.
Juuri näin! Maalaisjärki kunniaan! Tätä kaavaa ainakin meillä noudatetaan :)
 
--
Kieltämättä hieman söi naista kun vaunujen kanssa päräytettiin koiranp*skakeon yli, parhautta oli se, että koirankakkaroskis oli n. 10m päässä. En ensin tajunnut mikä renkaissa tökkii, kun käveltiin naisen ohi jolla oli kolme koiraa. Kotipihassa sitten haistelin että voihan pee.... Jos olisin tajunnut ajoissa, olisi se nainen kuullut kunniansa!!
 
purkkapallo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ärsyttää suunnattomasti se et ihmiset sylkee purukumeja pitkin teitä ja pihoja ja sit koirat syö niitä!!! Ei ole koiralle terveellistä syödä niitä.
Niin kauan syljeksin niitä kun koiranpaskaa löytyy keskeltä tietä.
Jos kaupunki alueella ei hurttien paskaa noukita niin silloin on minullakin oikeus syljeksiä purkkani mihin haluan,
pidä itse huoli ettei rakkisi niitä syö,
näin vastaavasti vastaa koiranpaskattajat minulle ja lapsille kun valitan koiranpaskasta kengissämme.
Joten nyt ollaan urakalla tänä kesänä syöty purkkaan :D
 

Yhteistyössä