G: Koska te olette raskausaikananne ruvenneet "aistimaan" lapsen sukupuolen?

  • Viestiketjun aloittaja Rv17
  • Ensimmäinen viesti
Rv17
Ellette siis ole sitä ultrassa nähnyt? Me ei haluta tietää vauvan sukupuolta etukäteen, mutta jännä miten kuitenkin välillä tulee niin vahva tunne siitä kumpi on tulossa.

Meillä olsi pojalle nimet valmiina ja muutenkin oon aina ajatellu meidän jotenkin olevan enemmän "poikamainen" kuin "tyttömäinen" perhe, mutta nyt on alkanut usein tulemaan sellainen olo synnytyksestä ja vauvasta, että tyttöhän sieltä tulee. Kun kuvittelen vauvan ulkonäköä, se on enemmän tytön kuin pojan näköinen jne.

Mistä voi johtua ja onko teillä tuo tunne ennustanut tulevaa, vai tuliko sukupuoli sittenkin yllätyksenä? Mä olen varma että jos poika tulee, niin aattelen että "no niinhän sieltä pitikin, jee" ja jos tulee tyttö, niin aattelen että "pitihän se tunne paikkansa, jee". :)
 
Kyy
Tokasti tiesin jo ennen raskauttakaan, esikoinen oli yllätys (en ollut odottanut kumpaakaan). :D Samoin seuraavan "tiedän", jos sellainen tulee.. saa nähdä pitääkö paikkansa, jos joskus vielä vauvan saan :whistle:
 
joo
Olin ihan varma, että on tyttö. Olikin poika. Nyt on välillä ihan varma tunne, että se on tyttö ja välillä, että poika... Joten varmasti aavistus pitää paikkansa. ;)
 
IhanPihallaSONE
Ekassa olin varma että on tyttö, siis täysin varma, ja piti paikkaansa. Toisessa ei ollut vahvoja aavistuksia, mut ultrassa sanottiin että tyttö ja sit se alkoi tuntuukkin ihan tytöltä sen jälkeen =)
 
no
mulla oli alusta asti vahava tunne että, poika ja nimikin oli heti valmiina:) kaikki muut kyllä höpöttivät että, tyttö tyttö. Minä laitoin vauvan vaatteetkin valmiiksi kaappiin ja pelkkiä poikien vaatteita. Ja poika tuli :)
 
vieras
Mulla oli poikaolo koko ajan. Jotenkin sen vain tiesi. Ja välillä oli sitten huono omatunto, että jos onkin tyttö ja minä vain poikana ajattelen. Poikahan sieltä sit tuli.
 
Ekassa ehkä siinä ennen rv 10, tiesin ja pitikin paikkansa. :heart:
Toisesta olin kans varma kumpi on mutta eipä pitänykkään se paikkaansa.
Nyt ihan samanlainen fiilis ku ekassa raskaudessa joten oliskohan samaa "merkkiä"... :heart:
Vaikka eipä mulle tolla sukupuolella ole väliä, vaan se on tärkein että olis terve. :heart:
 
esikoisesta tuli rv 12 vahva poika olo joka pitikin paikkaansa (meillä ei ollut edes sairaalan papereissa tytölle nimeä ) leikkaus aamuna hoituri kysyi et niin jos se onkin tyttö?!?!?! :D

nyt ollaan rv 23 eikä minkään näköistä hajua et kumpi olisi tulossa se on sitten ylläri :kieh:
 
Kolmannesta "aistin" aika pian np-ultran jälkeen. Ostelin sinisävyisiä vaatteita jo ennen kun mitään varmaksi tiesin. Suuri yllätys ei siis ollut, kun rakenneultrassa kätilö veikkasi poikaa. Asia selvisi paremmin vielä 36 viikolla, että poika tulee :heart:
Raskaus oli niin erilainen kun tytöistä.
 
Soiku
Ekasta joskus viikolla 16 ja saman tien tiesin seuraavankin lapsen sukupuolen..

Nimittäin noille viikoille asti mulla on ihan hirmu vahva poikaolo. Hyvä etten jo vaatteita ostellut valmiiksi. Vaan sitten näin kahtena peräkkäisenä yönä unta tytöstä ja sen jälkeen vaan tiesin, että tyttö tulee. Niin kuin tulikin. Toinen niistä unista oli sellainen, että synnytin kylläkin pojan. Mutta kun sain sen puskettua pihalle, niin sanoin siinä unessa vauvalle, että tervetuloa maailmaan, isosisko sua onkin jo kovasti odottanut.

Kun aloin odottaa toista lasta, toi uni palasi mulle mieleen. Ja poikahan sieltä sitten tuli ja arvaatte varmaan mun ekat sanat pojalle?

En mä kyllä oikeasti uniin usko.. mut ehkä sitten kuitenkin ihan vähän ;)
 

Yhteistyössä