G: KOULUTUS/AMMATTI?

mä oon käynyt koti-, laitostalous- ja puhdistuspalvelualan perustutkinnon ja siihen päälle vielä vuoden yrittäjyyskoulutuksen ravintola- ja hotellipuolelle. Tällä hetkellä teen kassa-tarjoilijan työtä. Mies on ammatiltaan laivakokki sekä kaavaaja/valaja ja nyt toimii autonasentajana. =)
 
-Heidih-
minä olen käynyt koti-,laitostalous ja puhsistuspalvelualan perustutkinnon ja sit lisäks lähihoitaja koulun,johon kuului liikunnanohjauksen perustutkinto. Nyt kotona mut kevään mittaan perhepäivähoitajaks ryhdyn.
mies on yo, ja viittä vaille valmis metsätalousinsinööri ja metsäkoneenkuljettaja..nyt harjoittelee tuolla etelä-amerikassa...:)
 
Tradenomi. Nyt äitiyslomalla mutta töissä olin asiakaspalvelijana, ei ollenkaan koulutustani vastaava ammatti ja ihan suoraan sanoen hanurista koko homma. No, olipa ainakin töitä... Mies huoltelee hissejä.
 
Minä en ole koulutusta kerinnyt hankkia, mutta koulunkäyntiavustajan ja iltapäivähoitajan hommia tein kolmisen vuotta, mies on hitsaaja (kouluja käymätön hänkin, tosin hitsaajan paperit työn ohella suorittanut).
 
Olen luokanopettaja eli ns. ala-asteen opettaja. Aviomieheni on puualan artesaani eli puuseppä ja opiskelee AMK:ssa puualan artenomiksi ja mahdollisuuksien mukaan lähitulevaisuudessa teknisen käistyön opettajaksi. Pojat vielä pieniä ja minun on mentävä töihin kuopuksen ollessa 1v. ja isi jää poikien kanssa kotiin silloin.
 

Yhteistyössä