G: kuinka monen miehen paras kaveri on tietokone

mä varmaan kans voisin varmasti tehdä lähes mitä vaan eikä mun ukko kuulis ja näkis mitään vaik olis samassa huoneessa.niin se vaan se kone imasee siltä kuulo ja näköaistin.juu mä koklaan kanssa tota "saatkos siltä vastarakkautta" systeemiä...
 
Yanita
Meillä on sellanen sääntö, että konetta saa käyttää vain kun vauva nukkuu. Onhan tuo mies aika paljon koneella mutta sulkee kyllä, jos pyydän, tai antaa vuorostaan minun notkua täällä.

Täytyy olla pelisäännöt. Mikään parisuhde ei toimi nykyään ilman pelisääntöjä - sanottuja ja sanomattomia sellaisia.
 
Miehelle kone on ehdottoman tärkeä!! Ja paras kaveri!! Suuttuu kun pojan itku tai mä häiritään sen koneella oloa!! Hiivatti!! :(

Nyt laitoin sen ulkoiluttamaan ppoikaa vaunuissa ilta unille ja jumiuduin itse tähän koneelle :LOL:

Heti kuului eteisestä jurputus "ettei äiti viitsi sua ulos viedä, niin isin täytyy.." Helvetti!
 
:wave:

Mutta ei tämä kone minunkaan huonoimpiin kavereihin kuulu. Monta perheriitaa on koneella istumisesta käyty ja nyt yritetään rajoittaa molemmat niin, että mies hankaa konetta töissä (IT-tukihenkilö) ja mä sen aikaa kotona kun mies on töissä ja sitten yhteinen aika on yhteistä aikaa ilman koneella istumista.
 

Yhteistyössä