G...kuinka monessa polvessa elätte?

  • Viestiketjun aloittaja Tuli mieleen..
  • Ensimmäinen viesti
Minun äiti elossa, hänellä uusi aviomies
Isäni kuollut.
Nykyisen mieheni molemmat vanhemmat elossa
Minun äitinäiti ja hänen uusi mies, sekä elossa on myös äitinisä joskin harvemmin ollaan tekemisissä. Minun puolelta isänäiti sekä hänen uusi mies ja elossa on myös isänisä joka tosi läheinen.

Miehellä(ja tulevan vauvan sukua) on elossa isänäiti ja hänen miehensä sekä äitinäiti.

Lapsillani on isänsä puolelta mummu ja pappa sekä isoisoäitejä kaksi ja isoisoisä sekä toisen ´2xisoäidin mies (jos näitä nyt piti edes laittaa)

Lisäksi kun lapseni,tyttö 5 ja poika 3, syntyivät oli elossa vielä isoisoisoäitejä kolme jotka kuolivat tässä pojan syntymän jälkeen.

Eli polvia on ollut enimmillän 5 mutta nyt joka suuntaan 4, joskin ihan tarpeeks meillä pappoja ja mummuja ja 3 mummun nimi on Ritva :D .
 
Kolme. Lapsemme, me ja kaikki vanhempamme ovat elossa eli lasten isovanhemmat. Miehen isovanhemmat on kuolleet jo vuosia sitten, minulta meni isän isä ja äidin äiti sinä aikana kun odotin esikoista. Pappa haudattiin helmikuussa kun esikoinen syntyi sitten toukokuussa. Mummolle olin juuri aikeissa kertoa vauvauutisia kun sitten vointi huononi sairaalassa ja kuolikin sitten vain hetkeä myöhemmin. :'(
 

Yhteistyössä