G: Kuinka moni leikkaa tyttärelleen kesäksi siilitukan...?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tyttö rakastaa pitkää tukkaansa.

Pojalle yritin, ite kyllä ensin sitä halus kans, mutta ei sitten antanutkaan.

Jäi vaan siihen vaiheeseen että mun on pakko viedä tuo vesseli pikapuoliin osaavan parturin käsittelyyn....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No en leikkaisi. :D En kyllä leikkaisi varmaan pojallekaan.
En minäkään. Siililapset näyttää syöpäpotilailta tai nuorisorikollisilta. Riippuu ihan kasvonpiirteistä ja ruumiinrakenteesta. :D
Entäs kaljut? Mun mielestä mun poika ei näytä kyllä kummaltakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Äiti vois leikata miulle :LOL:
Alkaa olee jo liian pitkä, ehkä puolisen senttiä :whistle:
Tuttu tunne :D Se on muuten ihme, että sen tuntee kun se on liian pitkä eli sen puoli senttiä. Mun tukka saa olla maksimissaan kolme milliä tai alkaa tuntua epäsiistiltä.

Sillon kun tän siilin ajoin, niin yhdelle ystävälle se oli vaan liikaa. Hän yritti olla pokerina, mutta hoki vaan että kiva kesätukka, kiva kesätukka... Yritin sanoa, että talvella tää hyvä on, ei painu tai hikisty pipon alla, kesällä sais olla pitempikin niin ei pää pala - mutta ei, kiva kesätukka, hänestä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Äiti vois leikata miulle :LOL:
Alkaa olee jo liian pitkä, ehkä puolisen senttiä :whistle:
Tuttu tunne :D Se on muuten ihme, että sen tuntee kun se on liian pitkä eli sen puoli senttiä. Mun tukka saa olla maksimissaan kolme milliä tai alkaa tuntua epäsiistiltä.

Sillon kun tän siilin ajoin, niin yhdelle ystävälle se oli vaan liikaa. Hän yritti olla pokerina, mutta hoki vaan että kiva kesätukka, kiva kesätukka... Yritin sanoa, että talvella tää hyvä on, ei painu tai hikisty pipon alla, kesällä sais olla pitempikin niin ei pää pala - mutta ei, kiva kesätukka, hänestä :whistle:
Joo miullekin sanotaan koko ajan että kiva kesätukka :D Mutta nyt taidan pitää tätä pisempään kun kesän yli... Viime vuonna annoin kesän jälkeen kasvaa niin että hyyppä oli pisimmillään 5cm ja sivuilta sitten lyhyet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Joo miullekin sanotaan koko ajan että kiva kesätukka :D Mutta nyt taidan pitää tätä pisempään kun kesän yli... Viime vuonna annoin kesän jälkeen kasvaa niin että hyyppä oli pisimmillään 5cm ja sivuilta sitten lyhyet...
Suosittelen, tää on talvella oikeasti kätevin. Mutta mistä kukin tykkää eniten =)

Jaa niin, en aja tytöilleni siiliä elleivät he itse sitä pyydä. Saavat aikalailla itse päättää tukkansa pituudesta.
 

Yhteistyössä