G:Kuinka nopeasti muutit miehesi kanssa yhteen?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Vieras sama
[QUOTE="Vieras.";29323150]Tunnette ennen yhteen muuttoa neljä vuotta, sutinoiden jälkeen sattui vahinko eli kuukauden päästä. Sillä tiellä yhä ollaan vahvasti jo seitsemättä vuotta.[/QUOTE]

*tunnettu
 
"viola"
Käytännössä muutin mieheni luokse viikko tapaamisesta, mutta irtisanoin oman soluasuntoni vasta puoli vuotta myöhemmin, sitä lähinnä käytettiin sen puolen vuoden ajan viikonloppurientojen yhteydessä yöpymispaikkana, kun se oli keskustassa ja mieheni asunto oli vähän syrjemmässä.
 
vieras7
6 vuotta seurusteltiin ennenku muutin miehen luo virallisesti asumaan. Aikaa toki siellä jo edeltävästi paljon vietin. 7 vuotta asuttiin yhessä kunnes erottiin ja minä muutin jälleen pois.
 
Samana päivänä kun seurustelu alkoi. Mä vaan jämähdin miehen kämppään ja sitten hankittiinkin yhteinen asunto. Tästä aikaa jo vuosikymmen.
 
"onnellinen"
Virallisesti siirryttiin yhteen osoitteeseen noin 6kk kuluttua, mutta oikeasti asuttiin yhdessä jommankumman luona ihan ekasta päivästä lähtien.
Takana pian 8 yhteistä vuotta, joista 6,5v naimisissa ja kaksi lastakin löytyy <3

Joskus sen vaan tietää heti ;)
 
ex yh-äippä
Heti seuraava päivä. Koska asuin vielä exäni kanssa samassa talossa ja nykynen ilmotti heti että turha sitä sit kahta kämppää maksaa eli että ei mun tarvi omaa etsiä enää. :)
 
"Hih"
Viikon päästä virallisen seurustelun aloittamisesta. Mulla loppui työt omalla paikkakunnallani ja muutin kotipaikkakunnalleni takaisin vanhempieni luo enkä enää viihtynyt siellä niin muutin mieheni luo. Toki oltiin tunnettu jo parisen vuotta ennen sitä :)
 

Yhteistyössä