G: Kummalle sinä syntyisit mielummin 18 vai 30-vuotiaalle äidille?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Milla";28095277]18-vuotiaana. äiti oli parikymppinen kuin synnyin ja ollut maailman paras äiti. Ja 44v tuli mummoksi,jaksaa hyvin touhuta lastenlastenkin kanssa iän puolesta :)[/QUOTE]

Mun äiti sai mut 27-vuotiaana, mutta itse tein lapsenlapsia hänelle vasta hänen ollessa 58-vuotias. Ja nyt 62-vuotiaanakin jaksaa vielä touhuta lastenlastensa kanssa kuin kuka tahansa, käy vielä töissäkin. Että ei se 60-vuotias vielä mikään ikäloppu ole... :D
 
"vieras"
30 vuotiaalle, jolle itseasiassa synnyinkin. :) Äidilläni oli silloin oma yritys ja omaisuutta kertynyt. Oma äitini olisi 18 vuotiaana ollut vielä opiskelemassa ja varaton. :O
 
[QUOTE="vieras";28094799]No ainahan se poikkeus vahvistaa säännön. Pääsääntöisesti 18-vuotias ei todellakaan ole vielä kokopäiväisesti palkkatöissä siten, että voi elättää lapsensa ilman kenenkään ulkopuolisen tukea. Ja jos on, niin se palkkatyö on sitten sellaista, jota ei välttämättä lapsi isompana arvosta (jos siihen ei koulutusta tarvitse, niin harvemmin mitään luksuselämää eletään tai edes kohtuullista elintasoa ylläpidetään...).[/QUOTE]

Olen osastoapulaisena vanhainkodissa ja itse ainakin koen työni siellä arvokkaaksi!
Ja kyllä itse ainakin pidän meidän elintasoa "kohtuullisena" mies tienaa kuussa 3000 ja itse n 2300 (riippuen työvuoroista ja lisistä)! Tämän lisäksi säästöjä..

nimim. meidän äiti pyyhkii teidän äitien perseet!
 

Yhteistyössä