G: kumpaan joukkoon kuulut?

A) siihen naisryhmään joka esim kauppaan mennessä pukeutuu. Siis pukeutumisella tarkotan vähän parempaa vaatetta kun kotosalla?

B.) Vai siihen naisryhmään joka mulkoilee näitä jotka pukeutuvat vaikka vaan menisivät ruokakauppaan kun itse ollaan laitettu vaan esim verkkarit ja muovikopiocrocsit?

Tuli vaan miäleen tälläin tänään :headwall:
 
vieras
C. Pukeutuu ja pistää vähän meikki kauppaan mennessä, kulkee kaupassa laput silmillä eikä huomaa edes tuttuja. Voi kotona ollessaan sit jatkaa samoilla vaatteilla kuin kaupassa ollessaan. Toisinaan menee kauppaan ihan sellaisenaan suoraan kasvimaalta.
 
Tota, yleensä mä vaihdan vaatteet kauppaan lähtiessä. Joskus oon kyllä kesken remontin lähtenyt ostamaan remppaporukalle ruokaa lähikaupasta pölyisissä, maalisissa, reikäisissä verkkareissa, t-paidassa ja vanhoissa tossuissa. Hiuksetkin oon silloin vaan vetässyt kiireesti ponnarille harjaamatta. :ashamed:
Muoks. mä oon sitten vissiin C, kun en pahemmin kyylää miten toiset on pukeutunut.
 
En mä kyllä ketään mulkoile kaupassa ollessani tai muutenkaan. Mä oon kai jotain noiden väliltä siis jos lähden varta vasten shoppailemaan niin kyllä mä vähän katson mitä päälleni laitan kun keskustaan menen kiertelemään, mutta jos ihan lähikaupasta kipasen maitoa hakemaan niin päällä voi tosiaan olla verskat (niinkuin usein onkin kun lenkin ohessa käyn kaupassa).
 
no lahikaupassa voin käydä verkkareissa juuri ja juuri, mutta silloinkin tuntuu kyllä siltä että nopeesti nyt ettei kukaan nää..
siis pistän paremmat farkut ym kun kauppaan meen.. en siis ala laittautumaan, mutta siistiydyn. .. siispä

a
 

Yhteistyössä