G: Kuulutko liittoon?

"vieras"
1.Kuulutko liittoon?
2.Mihin liittoon kuulut?
3.Miten maksat liiton maksun?
4.Onko ollu tarvetta käyttää liiton palveluja?
1. Kuulun
2. Akavalaiseen erityisliittoon
3. Kerran vuodessa maksan itse
4. On. Oli hieman vääntöä äitiyslomasta, määräaikaisuudesta ja työtehtävien jakamisesta ja jatkumisesta. Vartin puhelu liiton lakimiehen kanssa antoi hyvän pohjan keskusteluun työnantajan kanssa.
 
"vieras"
En kuulu, koska en halua rahoittaa kommariaatetta.
Yksityisalojen kassaan kyllä, mutta en ole tarvinnut senkään palveluja, vielä.
Herää ja haista kahvi! Suomessa myös porvarit järjestäytyvät. Mietipä esim. TEKiä tai vaikka OAJ:ta. Veikkaan, että noissa enemmistö jonkinsortin porvareita.

Mutta jos oma maailma pyörii koneistussorvin tai paperikoneen viiran ympärillä, niin voihan sitä noinkin ajatella.
 
"heh"
[QUOTE="vieras";25873038]1Kuulun
2Ammattiliitto PRO
3Itse maksan, ei kuulu pomolle minun jäsenyys ;)
4Ei onneksi[/QUOTE]

Eipä se pomo sitä sinun jäsenyyttä tiedä, paitsi tietenkin sitten jos laskee myös palkat!
 
vierailija vaan
Kuulun TRALiin, maksan liiton maksun kerran vuodessa kertaeränä (koska ei ole prosenttiosuus palkasta, vaan kiinteä maksu). Olen käyttänyt esim. koulutusinfoja, uraneuvontaa, networking -tapahtumia ja liiton vakuutuksia.
 
=)
1.Kuulutko liittoon? Kyllä
2.Mihin liittoon kuulut? JHL
3.Miten maksat liiton maksun? menee automaattisesti palkasta
4.Onko ollu tarvetta käyttää liiton palveluja? ei vielä, vaan kesällä voi olla. (loppuu työsopimus : / )
 
"vakkari"
Kuulun Tehyyn, olen opiskelijajäsen joten ei ole maksua.
Muuta palvelua en ole tarvinnut, paitsi ammattiin liittyvät lehdet putoaa postiluukusta ja kalenteri vuosittain :)
 
toki
1.Kuulutko liittoon? kyllä
2.Mihin liittoon kuulut? JHL
3.Miten maksat liiton maksun? Suoraveloituksena palkasta
4.Onko ollu tarvetta käyttää liiton palveluja? Koulutuksiin olen osallistut
 
1. Jep
2. Pam
3. maksan ite palkasta
4. on ollut tarvetta sekä neuvon kysymisessä et liiton rahoilla olosta. Eli osa-aikaisesti tein nuorempana töitä ja sillon sain osittain liiton rahaa ja olin hetken lomautettuna niin sain sillon liiton rahaa myös.
 
"vieras"
1.Kuulutko liittoon? Tottakai
2.Mihin liittoon kuulut? PAM
3.Miten maksat liiton maksun? Olen työkkäriopiskelija eli liitto nappaa maksamastaan päivärahasta
4.Onko ollu tarvetta käyttää liiton palveluja? Kyllä, olen ollut kursseilla, leireillä, viikonloppureissuissa, mökillä, lomaosakkeissa, tapahtumissa esim. Linnanmäki tulee kesäkuussa jne...ja olen vielä kokouksissa ja niistäkin saa muutaman satasen vuodessa puhdasta tuloa.
 

Yhteistyössä