G: Maistuuko mämmi?

Tusta mämmistä mulle tuli mieleen lause jonka mun isä joskus vuosia, vuosia sitten lohkas, yleensä kun sanotaan että mämmi näyttää ihan pas..kalta, niin faijapa totes, että entäpä kananmunat, kuka syö semmoista mitä joku toinen on pitänyt per..siissään :whistle:
 
lisbet
Muistan että lapsena on syöty maidon kanssa, teeskenneltiin että muka tykättiin. Kun se on niin harvinainen herkku! :LOL: Oikeasti en oo pahemmin perustanu. Nyt oon nähny jotain reseptejä, että sitä vois syödä valijan kanssakin. Harkitsen olisko kokeilemisen arvoinen juttu. :whistle: Minkä kaiken kanssa sitä voi syödä? Olen nähny jotain ihan ihme reseptejäki viime aikoina, mutten nyt muista yhtään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lellipentu:
maistoin ku kaupassa oli maistiaisina mämmiä ja vaniljakastiketta. ja siinä oli tarpeeksi tälle vuodelle. eli eipä oikein.
Etkö tykänny? Mä maistoin kanssa kaupassa ja ostin heti laatikollisen ja myös sitä vaniljakastiketta. Nam! Aikaisemmin oon sekottanut mämmin vaniljajäätelöön, mutta nyt tuntui, että toi kastike maistui vielä paremmalta... :p Maidon tai kerman kanssa, niin kuin sitä lapsena "väkisin" syötiin, mämmi ei maistu ollenkaan.
 

Yhteistyössä