G:Meikkausketjusta tuli mieleen, missä asut? Varmasti pk-seudulla meikataan useammin ja maalla luomuna!!

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
kiinnostaa
Siinäpä se kyssäri. Olen asunut maalla ja kaupungissa. Maalla tulee mentyä useammin kauppaan tms meikittä, Espoossa tms. en mennyt juuri koskaan ilman ehostusta.
 
"vieras"
Niin ja lisäys vielä, en ihan ymmärtänyt tuota asettelua että joko asuu pk-seudulla tai sitten maalla.
Mites nää kaikki muut kaupungit Suomessa?
Ei Oulukaan mikään maaseutu ole,toki pienempi kuin esim. Tampere mutta kaupunki sekin(voisi sanoa että Pohjois-Suomen pääkaupunki). :D
 
tsiish
No itse asun kaupungissa, mutta jos lähden johonkin "erityiseen" tapahtumaan. mm. leffaan, syömään etc. niin katson sen olevan korrektia vähän panostaa. Mieskin kyllästyy jos on ku haamu jatkuvasti.
 
"Ilona"
Itse asun Helsingissä (asunut 6 vuotta), en meikkaa juuri koskaan nyt kun olen lasten kanssa vielä kotona. Silloin kun asuin maaseudulla (19 v asti) tai Turussa (19-24v) en lähtenyt koskaan ulos meikkaamatta, en edes lähikauppaan. Toki aikuistumisella voi olla osansa, mutta Helsingissä on myös jotenkin helppo olla kasvoton, tuntematon, ketään ei oikeasti kiinnosta mun naama. Toki jos keskustaan lähden niin sit laitan meikkiä.
 
Minä asun pienessä. idyllisessä maalaiskylässä ja meikkaan lähes joka päivä, joka tapauksessa aina kun poistun pihapiiristämme vaikka esim. kyläkaupalle. Jokainen älyää ettei lasten kanssa mäenlaskuun mennessä tai lumisateessa ratsastamaan lähtiessä kannata meikkailla, mutta muuten kyllä meikkaan kotonakin ollessa yleensä. On se vaan minusta kiva olla huolitellun näköinen kun mies tulee töistä. Kauhukuvani on se että olisin täällä tukka pystyssä nahistuneen näköisenä miestä vastassa, niitä kyllä riittää, niin maalla kuin kaupungissakin. Siististä ja vähän ehostetusta ulkonäöstä tulee itsellekin pirtsakka olo.
 

Yhteistyössä