G: Mikä näistä on mielestäsi paras lehti: Kaksplus, Vauva vai Meidän perhe?

jommin kummin
Miks mä olen käsittänyt että Meidän perhe ja vauva/tai kaksplus käsittelee aika lailla samoja aiheita.Monesti on ollut samat jutut lehdissä,tosiessa vaan hiukan laajemmin.
 
vieras
Mäki luin noit teininä,mutta eipä niistä oikeella tavalla paljon mitään saanut irti,ennenku vasta oman lapsen syntymän jälkeen.Tai odotuksen aikaan.
Mukavaa ajan vietettä.
 
vieras
Mä tykkään kaksplussasta ja se mulle tuleekin. Vauva on ihan osuva esikoistaan odottavalle ja ekan vuoden ajan, mut sitten se on vaan kuitenkin vauvoista. Meidän perhe noh, mä en ollenkaan tykästynyt siihen vaikka vuoden sitä luin ja luin... Kaksplus, ei sekään nyt aina ihan huippu ole, mut sopii tällä erää hyvin, kun lapset 2kk ja 2,5vee. kenties tulevaisuudessa esessä lehden vaihto!
 
hmm
mä luen kumpaakin kaksplus ja vauva (harvoin oon tilannu yhtäaikaa) sen vauvan reilu ekan vuoden ajan ja sitten tilannu perhelehteä. Mun mielestä noi on kaikki hyviä eri elämäntilanteissa... nyt taas tuntuu että "vauva-ajan" lehdistä ei saa mitään irti vaan perhelehteä tulee enemmän luettua. Kolmen lapsen äidille tulee paljon kertausta kun aikalailla samat jutut kiertää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäki luin noit teininä,mutta eipä niistä oikeella tavalla paljon mitään saanut irti,ennenku vasta oman lapsen syntymän jälkeen.Tai odotuksen aikaan.
Mukavaa ajan vietettä.
Mä opiskelen kasvatustiedettä niin opiskelunkin kannalta hyödyllistä välillä lukea noita lehtiä. Ja hoidan paljon lapsia, joten ihan hyvä tietää jotain asioita. :) Kyllä jotkut artikkelit näin lapsettomanakin koskettavat. :)

 
Kai sitä kysyä saa...
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä ostan kuukausittain nuo kaikki, mutta en ole tullut ajatelleeksi, missä on parhaimmat jutut. Ehkä nuo kaksi jälkimmäistä voittavat. =)
<Nyt kysysin et:
A: Sä oot neitsyt ja sulla siis tuskin on lapsia niin miksi hengailet täällä?
B: Miksi ihmeessä ostat mammoille tarkotettuja lehtiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kai sitä kysyä saa...:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä ostan kuukausittain nuo kaikki, mutta en ole tullut ajatelleeksi, missä on parhaimmat jutut. Ehkä nuo kaksi jälkimmäistä voittavat. =)
<Nyt kysysin et:
A: Sä oot neitsyt ja sulla siis tuskin on lapsia niin miksi hengailet täällä?
B: Miksi ihmeessä ostat mammoille tarkotettuja lehtiä?
Olen vastannut noihin kysymyksiin jo monet kerrat, mutta vastaanpa sinullekin. Olen lapsirakas ihminen, vahdin paljon toisten lapsia ja siksi lapsiin ja lapsiperheisiin liittyvät asiat kiinnostavat. Nuo lehdet ovat mielestäni mielenkiintoisia ja niissä on paljon hyviä artikkeleja erilaisista perheistä ja heidän elämäntilanteistaan yms. Tähän palstaan olen jäänyt koukkuun :D kuten moni muukin. Ja jutellaanhan täällä paljon muistakin kuin lapsiin liittyvistä asioista.

 
lapseton rouvax
Alkuperäinen kirjoittaja Kai sitä kysyä saa...:
<Nyt kysysin et:
A: Sä oot neitsyt ja sulla siis tuskin on lapsia niin miksi hengailet täällä?
B: Miksi ihmeessä ostat mammoille tarkotettuja lehtiä?
Hmm. Kuka on määritellyt että Kaksplussan-sivut on tarkoittu vain ja ainoastaan mammoille. Eli, jos ei oo lapsia, niin et ole tervetullut?!?

Kun tosiasiassa lapsista ja lapsiin liittyvistä asioista voi olla kiinnostunut vaikkei itsellä vielä olisikaan omia lapsia.

 

Yhteistyössä