G: Mikä on sellainen asia jota et tahdo lukea fb:stä?

  • Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti
En mitään, koska en käy fb:ssa. Eräs ystävä on lähettänyt ns kutsunkin mun s-postiin pari kertaa, mutten minä sinne mene. Jotenkin se ei ole minua varten, vähän pöhköltä tuntuu koko touhu. En ui muiden mukana :xmas:
 
Yleensäkin, jos joku monta kertaa päivässä päivittää statustaan ja kertoo kaiken pyykkäyksestä lähtien. Samoin ne, joiden statuksessa hehkutetaan jatkuvasti saman kaveripiirin mahtavuusasioita ja tykätään koko ajan toisista niin paljon tyyliin, "Tänään ihanien ystävien kans golffaamaan, mahtavuutta!" sitä sit nää kaveripiirin jäsenet käy tykkäämässä ja seuraavassa statuksessa muutaman tunnin päästä "Kyllä oli kivaa ja mahtavaa ja ihania ystäviä ja kiitos Irmeli ja Kaisa ja Raili, ootte ihania <3" Ja sama toistuu vähintään viikottain.
Ketä kiinnostaa? Paitsi Irmeliä, Kaisaa ja Railia tietysti.
Sit kaikki vauvankakka-asiat, afta- ripuli ym. terveysvaivat.
Mä olen niin kylmä ja inhottava ihminen, että mä poistan tai piilotan nää tällaset kaverit, joiden statukset mua ärsyttää.
 
huoh
mä en ymmärrä miksi toisten tilapäivitykset ärsyttäisi? mulle ainakin on ihan sama vaikka kaverit kertoo siivoiluistaan, ruonlaitoistaan ym. siinä vaiheessa kun facebook rupee ärsyttämään, kannattaa ehkä miettiä onko aika ottaa profiilinsa pois tai poistaa kaverilistaa rankalla kädellä.
henk.kohtaisesti en ymmärrä näitä joilla kavereita on jotain yli 300..kaikki siskonkumminkaimankissanveljentutuntutunnaapurit hyväksytään kavereiksi
 
yhteinen kaveri?
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
...on niin surullinen/kypsynyt/vittuuntunut/onnellinen/iloinen jne... tanaan. Ilman selitysta, etta mitahan on nyt talla kertaa mahtanut tapahtua.
iso peesi. ja sit kun sata kysyy että mitä niin tää vastaa "muuten vaa" tai "pitkä juttu". :headwall:
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
tänään taas siivoa, leivon tai teen ruokaa. Ristus, eikö meistä jokainen tee näitä joka päivä, pakkoko ne on siä aina ilmottaa!!!!
Ootko jo ryhmässä: Siivoan, pesen pyykkiä ja laitan ruokaa vaikken siitä facebookissa ilmoitakkaan? Jotenkin noin se meni... ;) Jos et, liity :D
linkki kiitos =)=)
 
vieras.
en halua kuulla /ei kiinnosta:

- ripulisi, monjä mitä tihkuu haavastasi/ihottumastasi/poistetun hampaasi kohdalta tms. ällötyksiä.
- seksielämäsi yksityiskohdat.
- se, kuinka olet tänään herännyt, harjannut hampaasi, siivonnut ja laitat nyt ruokaa.
- typerät ketjupäivitykset tyyliin " tykkää jos välität minusta ja laita tämä statukseesi!!!"
- mietintöjäsi siitä, pitäiskö käydä kaupassa ja tehdä sitäjatätä. Mistä minä sen tiedän?
- avautumiset liittyen riitoihin.

Vitsit aiheista eri juttu, ja melkein muu nyt menee.
 
possu
Mun meni todella hermo yhteen fb kaveriin joka meuhkasi koko etusivun täyteen sikainfluenssarokotus vastaisia juttujaan. Siis ihan ok kertoa mielipiteensä ja keskustella aiheesta edes hiukkasen rakentavasti. Mutta tätä fanaattista möyhäämistä jatkuin monta päivää. Poistin hänet kaverilistalta.
Olisin tietenkin voinut vain piilotaa juttunsa mutta näin tällä kertaa.
 
v
Yksi kaveri järjesti häitään, riiteli vähän väliä kaikkien kanssa ja status oli aina jotain epämääräistä
"on niin vihainen eräille!!!!!!"
"suuttuttaa kun rakastani taas loukataan"
"v*** mitä "kavereita""
"kivoja asioita sattui :) :)"
Ja ei, tarkemmin ei voi selittää vaikka 15 ihmistä kysyy.

Sit toisella kaverilla on tapana päivittää status 10 kertaa päivässä, laittaa kaikki tekemisensä.. ja piilovittuilla muille aina kommenteissa. Aina pitää jotenkin nokittaa vastaajia. Ja sama tyyppi valittaa niistä, jotka vastaavat kyselyihin tyyliin "lähimmän kirjan sivun 26 viides lause".. Joo nehän ne sen etusivun täyttääkin eikä ko. tyypin puuhat.
 
e
Mulla on 1 ystävä kanssa joka kirjoittaa 10 kertaa päivässä kuulumisia tähän tyyliin: MAMMA ei saanut nukuttua kun kullannuppu valvoi, MAMMA tehnyt lounaan ihanalle pienelle perheelle<3. MAMMA ja poika lähtevät ostaan isukille ihanaa syntymäpäivä lahjaa. Käyttää aina itsestään tuota mammaa ja isukkia miehestänsä ja kaikki on aina niin lässyn lässyä...
 
....
mua ei kiinnosta että kaverit ilmoittaa lapseensa liittyviä koko ajan.. jokaisen neuvolakäynnin uudet painot ja pituudet, miten on muksu syönyt, onko ripulia..

samoin yksi ilmoittaa saaneensa rakkulan ja millon minkäkin ongelman..

eikä mua kiinnosta lukea erään pariskunnan keskustelua seksielämästään.. vihjailevaa kirjoitusta koko ajan siitä että menevät taas tekemään uuden vauvan..

pelkkä valitus on toooosi ärsyttävää..
 
vieras
Eräs kaveri päivittää jokaikinen päivä sinne vitutuksensa kaikissa eri muodoissa.

"V*ttu ku kaikki menee päin persettä"
"Haistakaa kaikki v*ittu"
"paska päivä" ym..

ja sit taas illalla kaikki onkin niin ihanasti kunnes aamulla sama meno toistuu. Eikä koskaan kerro syytä.

Toinen kaveri,jonka päivitykset ovat viiden rivin mittaisia tyyliin "Heräsi,joi kahvia,kävi suihkussa,puki päälle,lähti töihin,oli töissä,tuli töistä,teki ruokaa,katto telkkaria,kävi kahvilla kaverin kanssa,tuli kotiin,käytti koiran lenkillä,söi,kävi suihkussa,laittoi verkkarit jalkaan,istuu koneella ja menee kohta nukkumaan".
 
Wanhatar
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
tänään taas siivoa, leivon tai teen ruokaa. Ristus, eikö meistä jokainen tee näitä joka päivä, pakkoko ne on siä aina ilmottaa!!!!
Mä en leivo tai siivoa joka päivä.Leivon pari kertaa vuodessa.Ja mies tekee välillä ruokaa.
 
meetu
Tylsimmät on menen nukkumaan/ töissä 7-17, ymmärrän kyllä että on vaihtelevat työajat, mutta en jaksais lukea niitä.... Tyhmää on myös sisäpiirihuumorijutut, jolloin en ymmärrä koko päivityksestä mitään ja samoin kaikki etenin pelissä tasolle 5 ilmoitukset...
 
heheeee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eräs kaveri päivittää jokaikinen päivä sinne vitutuksensa kaikissa eri muodoissa.

"V*ttu ku kaikki menee päin persettä"
"Haistakaa kaikki v*ittu"
"paska päivä" ym..

ja sit taas illalla kaikki onkin niin ihanasti kunnes aamulla sama meno toistuu. Eikä koskaan kerro syytä.

Toinen kaveri,jonka päivitykset ovat viiden rivin mittaisia tyyliin "Heräsi,joi kahvia,kävi suihkussa,puki päälle,lähti töihin,oli töissä,tuli töistä,teki ruokaa,katto telkkaria,kävi kahvilla kaverin kanssa,tuli kotiin,käytti koiran lenkillä,söi,kävi suihkussa,laittoi verkkarit jalkaan,istuu koneella ja menee kohta nukkumaan".
:LOL: nää on huvittavia :D
 
vieras
Mua ei ärsytä mikään muu kuin nämä tyhmät "katso lähinnnä olevasta kirjasta sivu 43 ja kirjoita siitä toinen lause statukseesi." huoh, kuka jaksaa ja ketä kiinnostaa!
 
vieras
Näitä tälläisiä: "voi, että kun mun tyttöystävä on niin maailman ihanin mussukka hani pupu pöö pöö <333333 xxxxxxx" Ei niissä muuten vikaa mut sit kun yks tuttu pariskunta julkasee niitä päivittäin....

ja sit just yksityiskohtaista kuvailua mm. ripulista, synnytyksestä yms.

Ja semmoset millä ei oikeestaan oo millekkään mitään merkitystä. Esim. "nyt paahtopaistia ja antti tuiskua."
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Epämääräisyydet tyyliin "Miksi maailma on niin epäreilu paikka?!?!?!?", jota seuraa 25 "Mitä on tapahtunut, kerro, jaksuja, hali, olet ajatuksissa!"- kommenttia, ilman että kerrotaan miksi maailma tällä kertaa on epäreilu.

Seksielämäpaljastuksetkaan ei kiinnosta, tyyliin "veinpäs tyttöystäväni neitsyyden eilen" a'la Kola-Olli :D :$
Tätä voisin peesailla!
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
no mitä sinne sit ylipäätään voi kirjoittaa?
Noh, mä tykkään nokkeluuksista ja humoristisista jutuista, jotka saa hyvälle tuulelle. On kiva lukea hieman erikoisemmista tapahtumista, oli ne sitten lompakkovarkauksia tai väitöstilaisuuksia. Pidän myös kun ihmiset esittelevät kuvin käsitöitään, remonttejaan ja askartelujaan, koska kavereissa on paljon lahjakkuuksia. Lasten hyvät heitot on hauskoja, siis hyvät muidenkin kuin äidin mielestä.

Söin, kävin paskalla ja normipäivä eikä mitään uutta -päivitykset ei kiinnosta pätkääkään. Vähän vois moni miettiä, onko se oma elämä todella niin mielenkiintoista, että kaikki voileivän syömisetkin pitää tuupata muiden silmille.
 
Mua ei ärsytä mikään. :D Mut toisinaan kyllä huvittaa yks kaveri, joka haikailee aina uusien äijien perään, just tolleen vihjailevasti; "antasin sulle kaiken, jos vaan ottasit vastaan". Ja nää ihastuksen/rakastumisen kohteet siis vaihtuu suht. tiuhaan tahtiin. Luultavasti puolet niistä on sen kaverilistalla, koska muuten noista sen tilapäivityksistä menis maku, ne kun on selvästi suunnattu sille jollekin.
 

Yhteistyössä