G: Mikä rv, millainen olo/fiilis? :)

  • Viestiketjun aloittaja Rv7
  • Ensimmäinen viesti
9+6. Pahoinvointi ei lopu vieläkään kesken :x
Ja ihana alaselkäkipu joka säteilee eteenkin, saa muistamaan myös sen ettei sitä 100% varmuutta ole täälläkään ainakaan siitä että kaikki olisi ok.
 
ihanaa saada vauva
rv 14+0 menkkojen mukaan, mut ultran mukaan 14+5. kaikki ok, mukavaa on nyt. Alkupahoinvoinnista selvittty ja mahassa tuntuu jo pienen pieniä hipaisuja. olen aina tuntenut ajoissa liikkeitä.

Onnea kaikille odotuksiinne :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
40+3 ja ihan suoraan suomeks sanottuna alkaa vituttamaan.
Tuon uskon, mut koeta jaksaa. Enään ei voi olla kauaa :) Onko mitään tuntemuksia, et olisiko synnytys ihan pikapuoliin?
Joo, ollu jotain viikoilta 23-25 asti. Saikulla olin ennen ä-lomaa, ettei vaan lähtis syntymään liian ajois. Ja ny sit ei niinku mitään. Ärsyttää niin paljon etten oo viittiny ees kauppaan lähteä ku ei jaks vastailla ihmisille mitään :D
 
jonksu
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
40+3 ja ihan suoraan suomeks sanottuna alkaa vituttamaan.
Tuon uskon, mut koeta jaksaa. Enään ei voi olla kauaa :) Onko mitään tuntemuksia, et olisiko synnytys ihan pikapuoliin?
Joo, ollu jotain viikoilta 23-25 asti. Saikulla olin ennen ä-lomaa, ettei vaan lähtis syntymään liian ajois. Ja ny sit ei niinku mitään. Ärsyttää niin paljon etten oo viittiny ees kauppaan lähteä ku ei jaks vastailla ihmisille mitään :D
Mulla kävi edellisessä raskaudessa ihan samoin. Oikesti se on raivostuttavaa. Toivotaan että piinasi loppuu pian.
Tsemppiä ja voimia koitokseen :)
 
kohta kolmen äiti
Rv 30+2 ja hieman helpotti kun pahimmat helteet on toistaiseksi lähteneet. Mutta supistaa heti jos jotain nostaa tai kumartuu tms. Tällaisia ne on kyllä olleet kaikki mun odotukset ja aina ollaan laskettuun asti päästy. Ja mitä hyötyä saikusta kun on kaksi alle 4-vuotiasta nosteltavaa kotona? ;) Hieman tukalaa kun on vaikea mitään tehdä, mutta jos helteet eivät palaa niin en valita!
 
Missähän mennään?
Mennään joko viikolla viisi tai kuusi... Ei aavistustakaan. Pelottaa ja harmittaa, kun ei oikein ole mitään oireita. KM koettu jo pari kertaa, joten pelko pyllyssä eteenpäin :/
 

Yhteistyössä