G: Mikä tekee juuri sinut tänään iloiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "kolmenäiti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="kolmenäiti";28108247]Meillä varmistui tänään tieto siitä, että kesäkuussa päästään vihdoinkin muuttamaan pääkaupunkiseudulta pohjois-Suomeen. Olen NIIIN onnellinen :)[/QUOTE]

Tervetuloa!

Toivottaa rovaniemeläinen, joka on tänään iloinen vapaapäivästään.
 
"Vieras"
Se, että tavarat on melkein kaikki jo pakattu, ja päästään muuttamaan pois tästä hometalosta!
Eikä haittaa vaikka iso osa tavaroista menee hävitykseen, terveys menee kaiken edelle.
 
Särkylääke auttoi sittenkin! Mä olen noin neljän tunnin katkonaisten unien takia ollut melko kärtty. Hartia- ja selkäsärkyä. Ja nyt sit lääke auttoi. Vaikka sama satsi yöllä ei :stick:

No, nyt pääsen muksun kanssa ulkoilemaan ja tekemäänkin jotain enkä vain murjottamaan sisätiloissa!
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
Just heräsin (lapset katseli vieressä lastenohjelmia) ja mietin että kokonaisuudessaan kiva viikko tulossa :)

Tänään vapaapäivä viimeviikon ylitöistä, viikonloppuna ehdin jo siivota ja tehdä ruokaa, siispä ihan lasten kanssa oleilua. Päikkäriaikaan oma zumba, kahvit ja illalla meen elokuviin kaverin kanssa.

Sitten loppuviikosta töitä, ihan iisiä, koulutusta, kokouksia,työkaverin läksiäisjuhlat jne. Ja viikolopuksi ei mitään ohjelmaa, ihanaa!
 
Helppo aamu, ei ollut kuin yksi koululainen lähetettävänä ja hänenkin kohdallaan riitti että saattoi taksille. Nyt rentoa valmistautumista kerhoiluun pienten kanssa.


Muoks niin ja iltapäivästä vanhin tyttö tulee kotiin viikonloppuhoidosta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Siinä niitä tuhisi rivissä neljä kappaletta aamusella kun silmänsä aukaisi.:heart: Ai miten niin 10v on liian vanha nukkumaan vanhempien vieressä:xmas:

Kasvavat liian nopiaan!
 
Se, että en ole vielä oksentanut. Aamu on kuitenkin alkanut jo seitsemältä ja mä olen kyennyt vähän syömäänkin.

En muistanut, että raskauspahoinvointi on näin karmeaa. Onneksi tämä toinen jää yhteisellä päätöksellä viimeiseksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilith

Yhteistyössä