G: Mikä tekee Sinut tyytyväiseksi/onnelliseksi tänä päivänä?

Lapset!❤
Optimaalinen ravinto ja puhdas vesi=kokonaisvaltainen hyvä terveys meidän perheessä, ja hyvä mieli.

Uteliaisuuteni ja (ainakin toistaiseksi) vapaasti liikkuva tieto ja mielipiteiden vapaus, mitä ei olla kyetty (vielä) rajoittamaan!🤘🤓
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Nooh mukava viikonloppu tyttö oli koirien kaa. Käytiin lenkeillä ja tehtiin ruokaa höpöteltiin iltamyöhään kaikenlaista kerroin omista kouluajoista ja muusta ihania noi koirulit on kyllä. Aloin miettiin et omakin koira olis hienoo. Mut sit realiteetti on et elän liikkuvaista elämää enkä kyl pystyis olee koko aikaa kiinni koirassa. Mut voin kyl tytön dogit ottaa hoitoon jos tarvetta. Ainiin kinasteltiin aamulla kumpi lenkittää dogit ja lopuks tyttö läks. Mä käytin sit päivällä. Nyt kuuntelen musaa ja narautin bissen. Pitää varmaan kaupast loota hakea kyytipojaksi.
 
vierailija
Nooh mukava viikonloppu tyttö oli koirien kaa. Käytiin lenkeillä ja tehtiin ruokaa höpöteltiin iltamyöhään kaikenlaista kerroin omista kouluajoista ja muusta ihania noi koirulit on kyllä. Aloin miettiin et omakin koira olis hienoo. Mut sit realiteetti on et elän liikkuvaista elämää enkä kyl pystyis olee koko aikaa kiinni koirassa. Mut voin kyl tytön dogit ottaa hoitoon jos tarvetta. Ainiin kinasteltiin aamulla kumpi lenkittää dogit ja lopuks tyttö läks. Mä käytin sit päivällä. Nyt kuuntelen musaa ja narautin bissen. Pitää varmaan kaupast loota hakea kyytipojaksi.
Ainiin ja tyby meikkas mut eilen illal. En jaksanu illal pyyhkiä meikkei pois ja nyt tajusin vast et mullahan on meikit naamas ei ihmekään ku yks mummo kattoi mua ku olin koirien kaa lenkillä. Eli meikin poistoon 😁
 

Yhteistyössä