G: Millaiset työajat teillä on? Lapsen hoidossaolo aika jos on?

Heh...minä 7:30-20 välillä (koulua tai harjoittelua), miehen työajat on kaikkea mahdollista kello 09-05 välillä. Mulla viikonloput vapaat, miehellä on yleensä töitä.

Lasten hoitoajat on viime aikoina olleet 7-12, arkivapaata on lähes joka viikko. Hoitosopimuksessa seisoo 06:30-17:00.
 
*
Minä teen 3-vuorotyötä ja mies 07.00-15.30 vuoroa arkipäivisin.

Lapsella hoitopäiväsopimus 15pv/kk ja käytännössä lapsella joko 6.30-16.00 TAI 8.00/9.00-16.00 pituisia päiviä.
 
Mun duuniaika on klo 11-17 mutta siinä on liukumaa eli monesti meen aiemmin ja pääsen lähtee klo. 16 jälkeen. Mies on yrittäjämuusikko joten sillä ei oo sellasta duuniaikaa mutta koska tekee yötyötä niin nukkuu pitkään.

Tytön vien hoitoon yleensä ysiksi tai puol ysiksi (kuntoutuksellisista syistä, muuten veisin myöhempään) ja mies hakee 2-4 välillä, riippuen aikatauluista. Käytännössä tyttö hoidossa siis keskim. 6 h/pvä.
 
kolmen äiti
Mun lasten hoitoaika on sovittu välille 7.30-16.30 mutta eivät koskaan ole koko tuota aikaa hoidossa. Esim viime viikolla olivat hoidossa:
-maanataina 8.10-16.00,
-tiistaina 7.45-16.10,
-keskiviikkona 9.00-16.00,
-torstaina 9.00-16.00 ja
-perjantaina 7.30-14.15

Ihan vaihdellen mennään mun ja miehen työvuorojen mukaan, oikeastaan ainahaetaan 16.15 mennessä mutta varmuudeksi hoitoaika on sovittu puol viiteen saakka, jos tulee jotain poikkeavaa.
 
mun työvuorot on joko 7.30-14(15) tai 14.30-21(22) norjan aikaa plus tunti ajomatkaa päälle mennen tullen.

tyttö on aamuvuoropäivinä hoidossa yleensä 7.20-17 riippuen siitä onko mies kotona.

hänen työpäivänsä vaihtelevat vapaapäivästä kolmen päivän reissuun. Yleensä lyhyellä varoitusajalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
vaihtelee mutta n. klo 18-07.40 töitä ja lapsi hoidossa n. klo 17-15
Missä lapset on hoidossa? Vuoropäiväkodissa, vai tutulla?
yötarhassa, mun äidillä ja isällään, osan öistä hoitaa mun mies
On teillä järjestelemistä, kaamealta kuulostaa sinun työaikasi myös! Mutta jos teille sopii, niin mikäpä siinä.
 
joku
Mulla työaika vaihtelee 8.15-10.15 töihin, 16-18 töistä pois. Kolmen vartin työmatka. Mies yrittäjä ja hakee aina tenavan hoidosta. Mä taas vien hoitoon.
Tenava hoidossa vaihtelevasti. 7.30-9.30 hoitoon ja pois hoidosta 15.30.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
vaihtelee mutta n. klo 18-07.40 töitä ja lapsi hoidossa n. klo 17-15
Missä lapset on hoidossa? Vuoropäiväkodissa, vai tutulla?
yötarhassa, mun äidillä ja isällään, osan öistä hoitaa mun mies
On teillä järjestelemistä, kaamealta kuulostaa sinun työaikasi myös! Mutta jos teille sopii, niin mikäpä siinä.
no siin on etunsa.. työpäiviä on n. 13/14 kk ja näin ollen hoitopäiviäkään ei niin kovin montaa ole :)
eli isällään on sopimuksen mukaisesti 7vrk kk
mummolassa yhden viikonlopun (3vrk) tarhassa on nytkin tässä kuussa 4kertaa joista 2 kertana vain päivän (8 tuntia) loput on mun miehen kanssa kotona :)
ei toi järjestely sinänsä hanklaa ole, kun saadaan aina 3 viikon työvuorolistat kerralla, miehen aknssa samaan aikaan ja siitä voidaankin lähteä rakentamaan hoitokuviota..

toki aina ei mene niinkuin olis tarkoitus, ja tuossa oli ihan kamalat 2 viikkoa kun mulal oli töitä 107 tuntia ja erossa pojasta olin 180 tuntia.. se oli kamalaa :'( mutta silloinkin siis lapsi oli 3 yötä isällään, muutaman yön tarhassa ja sitten mummolla.. loput ajat oli kotona...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
vaihtelee mutta n. klo 18-07.40 töitä ja lapsi hoidossa n. klo 17-15
Missä lapset on hoidossa? Vuoropäiväkodissa, vai tutulla?
yötarhassa, mun äidillä ja isällään, osan öistä hoitaa mun mies
On teillä järjestelemistä, kaamealta kuulostaa sinun työaikasi myös! Mutta jos teille sopii, niin mikäpä siinä.
no siin on etunsa.. työpäiviä on n. 13/14 kk ja näin ollen hoitopäiviäkään ei niin kovin montaa ole :)
eli isällään on sopimuksen mukaisesti 7vrk kk
mummolassa yhden viikonlopun (3vrk) tarhassa on nytkin tässä kuussa 4kertaa joista 2 kertana vain päivän (8 tuntia) loput on mun miehen kanssa kotona :)
ei toi järjestely sinänsä hanklaa ole, kun saadaan aina 3 viikon työvuorolistat kerralla, miehen aknssa samaan aikaan ja siitä voidaankin lähteä rakentamaan hoitokuviota..

toki aina ei mene niinkuin olis tarkoitus, ja tuossa oli ihan kamalat 2 viikkoa kun mulal oli töitä 107 tuntia ja erossa pojasta olin 180 tuntia.. se oli kamalaa :'( mutta silloinkin siis lapsi oli 3 yötä isällään, muutaman yön tarhassa ja sitten mummolla.. loput ajat oli kotona...
Huh huh, elät tosiaan järjestelmällistä elämää, kun pitää 3 viikon menot lyödä kerralla lukkoon. Oletpa reipas! :)
 

Yhteistyössä