G: Millaisia autoja teillä oli kun olit lapsi?

Meillä oli Datsun100a, Kuplavolkkari, Pikkufiat ja Ford Taunus. Jossain vaiheessa mun (vähän hassu) isä hurahti itäautoihin ja meillä oli ikivanhoja Koppaladoja ja jokunen Samarakin (ja näitä oli sillai että mullakin oli jo kortti :D)
Kupla oli mun lemppari :D
 
"vieras"
Meillä oli kans tuo "ankka datsun" ja sit tais olla pari erilaista opelia. Ja joku mazda oli kans välillä. KAikki muut punaisia paitsi tuo datsuni.
Mut meillä on miehen kans ollu sit ladaa ja skodaa kakkosautona tuossa 2000 luvun alussa..

Ja sen muistan kun serkuilla oli mosse. Mulla oli keltaiset froteebikinit ja istuttiin mossen punaisella nahkaisella takapenkillä ja mentiin uimaan.
 
ghyt
[QUOTE="omena";23878840]Punainen Lada :D[/QUOTE]

Joo, samoin...ja valkoinen jossain vaiheessa (missä oli punaiset vauhtiraidat) juur siihen aikaa että nolotti niin vietävästi...
 
"Kenguru"
N. 300 vuotta sitten kun olin 2-vuotias, niin meilllä oli se kaikkein pienein Fiat (ja kaikki viat), sellanen missä on ne ritilät takaikkunalla:D. Ihan kaikkia autoja en muista, mutta oltiinpa mekin myös jossain vaiheessa onnellisia Datsun 100A:n omistajia...:LOL:
 

Yhteistyössä