G:Milloin näit viimeksi komean miehen?

Ja sitä omaa rakasta ei sitten lasketa ;)
Mä näin just äsken! Se kävi täällä,hyvännäköinen poliisi(mitä ne täällä teki? :eek: ),oli virkapuku ja kaikki :p :p Ei se kyllä edes huomannut mua :( Mutta minä kyllä sen :p :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ja sitä omaa rakasta ei sitten lasketa ;)
Mä näin just äsken! Se kävi täällä,hyvännäköinen poliisi(mitä ne täällä teki? :eek: ),oli virkapuku ja kaikki :p :p Ei se kyllä edes huomannut mua :( Mutta minä kyllä sen :p :p :p
Höh. :( Ajattelin vastata, että 2 tuntia sitten kun mies lähti töihin. :heart:
 
En tosiaankaan muista. :eek: Eka mikä tulee mieleen on joskus kahden vuoden takaa kävelykadulla. Mutta näin vaan vilaukselta. Se oli kyllä hiton komea mies. En kyllä enää muista minkä näköinen, mutta sen muistan, etttä käännyin oikein kattomaan sen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Missä te asutte kun ei komeita miehiä muka näy missään??? :eek: Muutako peilissä niin :whistle:
Mä näen komeita miehiä joka päivä,harkitkaa muuttoa syrjäkylään niin johan paranee elämänlaatu ;)
Asun sit vissiin vääräs syrjäkyläs tai sit oon liian kranttu... tosin onhan tuossa noit ulkomaalaisia mansikanpoimijoitakin ja puolalaisia salaatin pakkaajia, mutta ei oo yhtään mun makuun... ja oman kylän miehet. No, onneks oon sen yhden löytänyt :heart:
 
Pari päivää sitten mutta en muista yhtään minkä näköinen :eek: , tuleehan sellaisia kivan näköisiä vastaan silloin tällöin mutta eipä vaan ole jäänyt mieleen sen enempää, onkohan muistissani jotain vikaa? Empä kyllä koskaan jää pitempään tiirailemaankaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helado la rosa:
Pari päivää sitten mutta en muista yhtään minkä näköinen :eek: , tuleehan sellaisia kivan näköisiä vastaan silloin tällöin mutta eipä vaan ole jäänyt mieleen sen enempää, onkohan muistissani jotain vikaa? Empä kyllä koskaan jää pitempään tiirailemaankaan.
Mulla on tapana katella niin pitkään kuin pystyn. :whistle:
 

Yhteistyössä