G: Milloin teillä laitetaan jouluvaloja?

  • Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti
"joulumieli"
Minä olisin laittanut jo syyskuussa, kun ne valaisee niin ihanasti pimeää syksyä, mutta mies ei kestä ajatusta jouluvaloista ennen joulukuuta. Viime vuonna kompromissina laitettiin marraskuun puolen välin jälkeen.
 
Joulukuun alussa. Eilen, kun kävin kaupungilla, tuli tunne, että haluttaisi laittaa ne joulujutut jo nyt, mutta kait tässä pitää vielä kuukausi kestää. Kaupoissa ne joulukoristeet ovat niin ihanan värikkäitä.
 
"vieras"
[QUOTE="tonttu";24943108]Siinäpä se kymysys jo tulikin :)

Olen yleensä laitellut marraskuun lopussa, mutta tekisi tänä vuonna mieli laittaa jo nyt :D[/QUOTE]

No miksi et laita?
 
joulun odottaja
Ensimmäiseksi adventiksi kaikkiin ikkunoihin jouluvalot ja ulos jouluisimmat ulkokoristevalot = D !
Muut sisustusvalot onkin sitten eri asia. Olohuoneessa on kesät talvet yksi sellainen narulankavalopallo ja ulkona on pihakuusessa ollut valosarja jo viikon... muutaman viikon päästä laitan terassille valoverkon... ne kun eivät ole jouluvaloja vaan koristevaloja pimeyteen =) Lisäksi lyhtyjähän meillä roikkuu sisällä ja ulkona ja lastenhuoneeseen olen ajatellut hankkia sinisen valosarjan tähtitaivaaksi joten sekään ei ole joululuvalo.

Kyllähän säkin ap voit aloittaa jo muutamalla vähiten jouluisella jo nyt ja lisäillä niitä sitten kohti joulua mennessä!
 

Yhteistyössä