G: Minkä ikäinen miehesi on 20 vuoden kuluttua ja päästäisikö hänet silloin lomamatkalle

  • Viestiketjun aloittaja papukaijan ruokottomat puheet
  • Ensimmäinen viesti
On silloin 50v ja voi nytkin mennä minne tahtoo ihan kenen kanssa tahtoo.
Yksi hyvä naispuolinen kaveri hänellä on ja voisin kuvitella että vaikka jonkun reissun joskus kaksin tekisivätkin jos en pääse mukaan liittymään.
 
Rukoilijasirkka
Mieheni on silloin 48 eikä kyse ole siitä, päästänkö minä, vaan siitä, kenen naisen kanssa hän mieluiten lomansa viettää. Jos minun kanssa meinaa olla, sen on oltava minä.

muoksis. miten mä luin äsken, että 10 v kuluttua? :eek: Olen kyl pihalla. :headwall:
 
No
mies silloin 45.v ja minä silloin jo 49.v joten todellakin voi mennä:D Eihän nuo lapsukaisetkaan silloin enää ole kotona ni mä voin sitten lähtee mun sen aikaisen "miespuolisen ystävän" kanssa:D
 
Oikeastiko?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mieheni on silloin 38 eikä kyse ole siitä, päästänkö minä, vaan siitä, kenen naisen kanssa hän mieluiten lomansa viettää. Jos minun kanssa meinaa olla, sen on oltava minä.
Onko sinulla siis 18-vuotias mies?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Oikeastiko?:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mieheni on silloin 38 eikä kyse ole siitä, päästänkö minä, vaan siitä, kenen naisen kanssa hän mieluiten lomansa viettää. Jos minun kanssa meinaa olla, sen on oltava minä.
Onko sinulla siis 18-vuotias mies?
Ei ku mä just korjasin sen, oon vähän väsy. :xmas:
 
vieras
50-vuotiaina meidän on tarkoitus jatkaa yhteistä reissuharrastusta ja mennä viipottaa ympäri maailmaa -joko keskenään tai kasvaneiden lasten kanssa. En mäe tilannetta, että mies haluaisi ilman mua lähteä, mitenkään mahdolliseksi. :) Me ollaan toistemme parhaat kaverit, touhuamme ja harrastamme paljon yhdessä ja ennen kaikkea matkustaminen on 'meidän juttu'. Jos suhde olisi niin huonolla tolalla, että erikseen matkusteltaisiin, niin ero olisi jo tullut! :) Mies viettää aikaa kavereidensa kanssa kyllä, mutta reissut tehdään yhdessä!
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
no miten se ikä siihen liittyy voiko päästää? En päästäis missään iässä! :D ha!
Tuossa toisessa ketjussa useimmat näyttivät epäilevän, että mies pettäisi, jos sen päästäisi naiskaverin kanssa matkaan. Olen ollut siinä käsityksessä, että miehetkin jossain vaiheessa rauhoittuvat ja/tai saavat lisää järkeä päähän, mutta saatan tietenkin olla täysin väärässä...
 

Yhteistyössä