G: Minkäs nimisiä lapsia teiltä löytyis jos pitäis tekopaikan mukaan nimetä?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Miten te tiedätte tarkalleen millä kertaa on tärpännyt? Ette kai te vaan kerran viikossa harrastele ja sen mukaan päättele miltä kertaa tärppäsi? Ei mulla ainakaan ole päivälleen tietoa siitä milloin lapseni sai alkunsa??

Kyllä mä tiedän milloin olen harrastanut seksiä!
onko sinulla kalenterissa kirjanpito siitä sitten? Ja kun ei se ovulaatio ja raskautuminen välttämättä kuitenkaan kalenteristakaan näy.
 
nyt tyhmä kysyy että oletteko te vessassa lapsen alkuunsaattaneet asuneet sen miehen kanssa erillään ja vessa on ollut ainoa mahdollinen paikka vai miksi jotkut sekstaa vessassa? Minusta siitä on romantiikka kaukana... en tosin ole kokeillut enkä aio kokeilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
nyt tyhmä kysyy että oletteko te vessassa lapsen alkuunsaattaneet asuneet sen miehen kanssa erillään ja vessa on ollut ainoa mahdollinen paikka vai miksi jotkut sekstaa vessassa? Minusta siitä on romantiikka kaukana... en tosin ole kokeillut enkä aio kokeilla
Vastaanpa tähän kysymykseen koskien vessaa,seuraavasti.Viime joulukuussa mulla oli ovulaatio parhaillaan ja odotin miestäni saapuvaksi viikon mettäreissulta kun alko olemaan viimeiset hedelmälliset hetket.Esikoinen 3v.oli vielä hereillä joten hän katsoi piirrettyjä sohvalla sen aikaa kun pikaseen hoidettiin hommat vessassa koska sen sai lukkoon.

En siis halunnut odottaa yötä vaan piti mahd.nopeasti toimia.
Ja onneksi näin tehtiin sillä nyt rv 39+2 ja "lopputulosta" odotellaan parhaillaan :heart:

Ei siis ole tapana yleensä sekstailla vessassa mutta tuolloin oli pikkasen "pakko".
Ja olet oikeassa-siinä ei ollut tippaakaan romantiikkaa.

Onneksi noita kunnon sessioitakin on tähän 11 vuoteen mahtunut! :D :saint:
 
.......hhhhh
ööööö. mistä te tiiätte et just sillon on tärpänny? me ainakin rakasteltiin monesti päivässä ja lähes jokapäivä... eli ei voi sanoa minkä huonekalun päällä lapset on saanut alkunsa.. tulis varmaan kivoja yhdysnimi hirviöitä. meillä kun paikat vaihtuu rakastelun aikana muutamaan kertaan.. alotetaan sohvalta ja välissä käydään pöydällä ja sitten ehkä matolle.
 

Yhteistyössä