G: Mistä löysitte nykyisen miehenne?

  • Viestiketjun aloittaja "anniina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieraana"
[QUOTE="vieras";22055239]Kiitos rohkaisusta, ehkä onni odottaa minuakin vielä... Sitä odotellessa :)[/QUOTE]

Mä olen samaa mieltä, olin jonkin aikaa yh:na ja mietin etten ala parisuhdetta ennen kuin olen kasvattanut lapseni "isoiksi", mutta sitten tuli mies joka vei jalat alta ja sama tunne oli hänellä, ei haitannut menoa vaikka minulla "esiteini" ja ns. erityislapsi, olin ajatellut aikaisemmin että monikaan mies ei ihan helpolla lähde meidän arkeen :D
Nyt elellään onnellista uusperheen arkea :)
 
"Nisse"
Mieheni oli veljeni tuttuja. Lähettiin yhteisiä kavereita auttamaan muuttoruljanssissa toiseen kaupunkiin uunnavuonna ja jotenkin vain "kolahti". Asia jäi sikeseen, kun mies ei uskonut, että olen kiinnostunut (kävi ilmi jälkikäteen)i ja minä liian ujo sanoakseni suoraan. Muutaman vuoden kuluttua mieheni kanssa me molemmat lähdettin tahoillamme samana iltana samaan baariin toista "hakemaan" aiemmin mainitun kaverin ulkomaille muuton läksiäisbileistä, kun tiedettiin, että siellä se toinenkin on. Äitini tuli töistä vastaan kun olin lähdössä ja kysyi, että mihin niin nättinä meen ja olin vastannut, että hakemaan teille vävyä :) Ja semmoisen hän sai :D Muutettiin saman katon alle jo saman kuun aikana.
 
"Hmm"
Baari tiskillä tavattiin, Tampereen Semaforissa. Mies odotteli siinä että pääsis tilaamaan ja ite satuin siihen tulla aikeissa tilata juotavaa itelleni ja kahelle kaverille. Mies vaan alko ihmettelee ääneen mulle, mun juomamäärää. Ruvettiin juttelee ja sit liikuttiinkin loppu ilta aika tiiviisti yhessä. Sovittiin että seuraavana päivänä lähetään kahville ja vaihdettiin numeroita. No, seuraavana päivänä nähtiin ja käytiin kahvilla, päivä venähtiki pitkäks, viihdyttiin toistemme seurassa ja mies vaan sano että tunne oli vaan semmonen et ihankun ois aina tunnettu :). Siitä se lähti. Nyt ollaan kihloissa ja meillä on melki 6kk tytär.
 
aww
[QUOTE="Hmm";22056029]Baari tiskillä tavattiin, Tampereen Semaforissa. Mies odotteli siinä että pääsis tilaamaan ja ite satuin siihen tulla aikeissa tilata juotavaa itelleni ja kahelle kaverille. Mies vaan alko ihmettelee ääneen mulle, mun juomamäärää. Ruvettiin juttelee ja sit liikuttiinkin loppu ilta aika tiiviisti yhessä. Sovittiin että seuraavana päivänä lähetään kahville ja vaihdettiin numeroita. No, seuraavana päivänä nähtiin ja käytiin kahvilla, päivä venähtiki pitkäks, viihdyttiin toistemme seurassa ja mies vaan sano että tunne oli vaan semmonen et ihankun ois aina tunnettu :). Siitä se lähti. Nyt ollaan kihloissa ja meillä on melki 6kk tytär.[/QUOTE]

voih. :'/ Ihania tarinoita kuin sadusta. Miksei mullekin vois käydä noin..
 

Yhteistyössä