G:Mistä ostat n. 2v POJALLE vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja kalluppia
  • Ensimmäinen viesti
kalluppia
Lähinnä kyselen että mistä löydätte nättejä vaatteita pojille?? ;)

Aika vaikeaa löytää pienelle pojalle nättejä vaatteita,tai sitten jos löytyy niin hintaa on liikaa.Ihan mahdottomia hintoja en halua maksaa taaperon vaatteista.Kalliimpia (mun kukkarolle siis!) merkkejä kuten Timberland,3Pommes,Lego ostan Alesta.Useimmiten tulee ostettua HM:lta,Benettonilta ja joskus Bobosta Mayoralia,Girandolaa jne.
P.OP:n vaatteista tykkään myös,mutta ne on myös aika hintavia.
KappAhlista,Lindexistä ja marketeista en löydä mitään.
NameItin vaatteet ok,Stockalla on huono valikoima (paitsi tytöille,tietty ;),harmi että Jumbon liike on liian kaukana :(.

Oletteko huomanneet että tämän ikäisille pojille on vaikeaa löytää vaatteita? En halua liian "teinimäisiä" vaatteita 2-vuotiaalle mutta en mitään Tuttaakaan (tylsää).Vaikka pk-seudulla asustelen niin silti on vaikeaa löytää KOHTUUHINTAISTA ja nättiä,höh.
 
Joo on kyllä työn ja tuskan takana löytää pojalle kivoja vaatteita! Meidän poika on myös kohta 2 v ja koska minusta olisi masentavaa ja kurjaa pukea lapsiparka aina vaalean- tai tummansinisiin tai sitten kammottaviin hirviöprintiasuihin, vaateostokset ovat aikamoista metsästystä...

H&M:ltä ostan aika paljon, koska vaatteet ovat halpoja ja värejäkin on aika kivasti. Tosin vähän kirpaisee, kun miettii, että onkohan jotkut raukat leikki-ikäiset nämäkin vaatteet kursineet kokoon :/

Benetton on ihana mielestäni juuri niiden ihanien värien takia ja siksi, ettei vaatteissa ole mitään älyttömiä kuvia. Hinnat ovat kuitenkin sellaiset, että kovin usein en sieltä mitään osta.

Oma äitini on ansiokkaasti etsiskellyt kivoja vaatteita ohjeistuksenaan, että ei sinistä :) Hän on kolunnut läpi Emmauksen ja muita kirppareita, Aapiskukon tarjontaa sekä Ziccon vaatteita ja löytänyt paljon kaikkea ihanaa. Osa on ollut järjettömän halpaa, osa sen verran kallista, etten itse olisi voinut ostaa.

Esimerkiksi lapaset ja sukkahousut ostan usein tyttöjen puolelta, en siis mitään pinkkejä mutta vähän iloisempia värejä kuitenkin. En ollenkaan ymmärrä, miksi pikkuiset pojat pitäisi pukea ankeisiin vaatteisiin.

Miehen vanhemmat asuvat Sveitsissä ja lähettelevät sieltä välillä vaatteita. Ne ovat kyllä usein hyvin kauniita, mutta aika epäkäytännöllisiä. Niistä huomaa, että ulkona leikkiminen ei tuolla Keski-Euroopassa ole tapana vaan lapset puetaan kuin pikkuriikkiset trendikkäät teini-ikäiset...

Mies pitää minua vähän höperönä, kun niin paljon kiinnitän huomiota pojan vaatteisiin. Olen puolustautunut sillä, että eipä minulla enää montaa vuotta ole sananvaltaa siihen, mitä nuori herra päälleen pistää, joten nyt nautin!
 
Ulkomailla reissatessa tulee aina osteltua lapsille vaatteita,valikoima on paaaljon parempi etenkin pojille.Sama juttu kenkien kanssa.
Kiva kuulla (tai no kiva ja kiva) että muillakin on samanlaisia ongelmia,heh ;)

ap
 
Minäkin ostan aina ulkomailla käydessäni (erityisesti USAsta) vaatteita, koska erilaisia kuin täällä ja halvempia. Hirviöprintit ym. 2v:llä ei minusta ole kivoja. Kivan väristen kivoilla kuvioilla (tai ilman) varustettujen vaatteiden löytäminen kohtuu hintaan on kieltämättä työlästä. Tytöille kun tuntuu olevan jos jonkinlaista vaatetta (johtuuko siitä, että oma on poika, vai oikeasti vaatteiden suuremmasta määrästä???).
 
Ap:lla on 2 poikaa ja tytär.Mielestäni tytöille löytyy vaikka mitä!!!! Poikien vaatteiden kanssa saa (joutuu) näkemään enemmän vaivaa.Tosin joskus löytyy ihan kivoja esim. Hennesistä mutta valikoima vaihtelee,välillä taas tuntuu ettei mistään löydy.Esim. yritin löytää kuopukselle kevättakkia,ihan tavallista.Ainoa kriteeri oli ettei saa olla beigeä tai tummansinistä.No,löysin sitten aivan ihanan punaisen Timberlandin takin pojalle pitkän etsinnän jälkeen,pikkuliikkeestä.Takki oli melko kallis mutta hemmetti jos haluaa VÄRIÄ niin pakko se on kait maksaa!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Polarn O. Pyret! Löytyy Helsingin Kampista ja Espoon Cellosta! Kivoja, tuossa esimakua: www.polarnopyret.se
Joo P.OP:n vaatteista tykkään mutta tosiaan aika kalliita.Ulkovaatteista raaskin maksaa enemmän mutta sisävaatteista en.

ap
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Polarn O. Pyret! Löytyy Helsingin Kampista ja Espoon Cellosta! Kivoja, tuossa esimakua: www.polarnopyret.se

Onko kellään tieto saako näitä kyseisiä vaatteita mistään Joensuun seudulta? Tai tilattua netistä? Ovat kyllä tosi ihania! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2007 klo 11:33 Mölliäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Polarn O. Pyret! Löytyy Helsingin Kampista ja Espoon Cellosta! Kivoja, tuossa esimakua: www.polarnopyret.se

Onko kellään tieto saako näitä kyseisiä vaatteita mistään Joensuun seudulta? Tai tilattua netistä? Ovat kyllä tosi ihania! =)
Ei valitettavasti saa muualta kuin pk-seudulta,Espoon Sellosta ja Kampin ostoskeskuksesta saa.Heillä ei ole nettikauppaa.

ap
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Polarn O. Pyret! Löytyy Helsingin Kampista ja Espoon Cellosta! Kivoja, tuossa esimakua: www.polarnopyret.se
Joo P.OP:n vaatteista tykkään mutta tosiaan aika kalliita.Ulkovaatteista raaskin maksaa enemmän mutta sisävaatteista en.

ap
No kalliita ja kalliita... Tosi hyvälaatuisia!!!
Mutta ehkä sitten menee H&M:ään tai Lindexiin tms. jos haluaa halpaa.

Kivannäköinen vaan maksaa, ja se laatu. Tosi paljon on suloisiia vaatteita, mutta mitä kauniimpia ja söpömpiä, sen hinnakkaampia. Ihania mm. Timberlandilla, Gantilla, Tommy Hilfigerillä. Bobo-lastenvaateketjuista löytyy paljon Mayoralia, Minymo'ta jne. Mutta ei nekään ihan ilmaisia ole...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:53 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 15:22 vieras kirjoitti:
Polarn O. Pyret! Löytyy Helsingin Kampista ja Espoon Cellosta! Kivoja, tuossa esimakua: www.polarnopyret.se
Joo P.OP:n vaatteista tykkään mutta tosiaan aika kalliita.Ulkovaatteista raaskin maksaa enemmän mutta sisävaatteista en.

ap
No kalliita ja kalliita... Tosi hyvälaatuisia!!!
Mutta ehkä sitten menee H&M:ään tai Lindexiin tms. jos haluaa halpaa.

Kivannäköinen vaan maksaa, ja se laatu. Tosi paljon on suloisiia vaatteita, mutta mitä kauniimpia ja söpömpiä, sen hinnakkaampia. Ihania mm. Timberlandilla, Gantilla, Tommy Hilfigerillä. Bobo-lastenvaateketjuista löytyy paljon Mayoralia, Minymo'ta jne. Mutta ei nekään ihan ilmaisia ole...

Sitä just tarkoitin että Suomessa kivannäköisistä vaatteista (ja kengistä) joutuu maksamaan liikaa.Esim. 2-vuotiaan trikoopaidasta en ole valmis maksamaan 30 euroa.Timberin takin raaskin ostaa,koska muualta ei löytynyt punaista takkia.Isommille lapsille voi jo jotain arvokkaampaa ostaa (koululaisille) koska ne ei jää heti pieniksi/sotkeudu piloille.

ap
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 09:02 vieras kirjoitti:
Sitä just tarkoitin että Suomessa kivannäköisistä vaatteista (ja kengistä) joutuu maksamaan liikaa.Esim. 2-vuotiaan trikoopaidasta en ole valmis maksamaan 30 euroa.Timberin takin raaskin ostaa,koska muualta ei löytynyt punaista takkia.Isommille lapsille voi jo jotain arvokkaampaa ostaa (koululaisille) koska ne ei jää heti pieniksi/sotkeudu piloille.

ap
Mikset sitten osta ulkomailta jos kerran siellä on halvalla kivoja?

Paitsi ettei ainakaan Euroopassa ole sen halvempaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 13:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 09:02 vieras kirjoitti:
Sitä just tarkoitin että Suomessa kivannäköisistä vaatteista (ja kengistä) joutuu maksamaan liikaa.Esim. 2-vuotiaan trikoopaidasta en ole valmis maksamaan 30 euroa.Timberin takin raaskin ostaa,koska muualta ei löytynyt punaista takkia.Isommille lapsille voi jo jotain arvokkaampaa ostaa (koululaisille) koska ne ei jää heti pieniksi/sotkeudu piloille.

ap
Mikset sitten osta ulkomailta jos kerran siellä on halvalla kivoja?

Paitsi ettei ainakaan Euroopassa ole sen halvempaa...
Kyllä löytyy Englannista ja Ranskasta enemmän valikoimaa pojille (poikien valikoimasta oli kyse).Jenkeissä esim. Gap,Oshkosh jne ovat edullisia.Ranskassa ja Englannissa on hyviä outletteja,joista saa merkkikamaa jopa-70%,plus alet on paljon isommilla prosenteilla kuin täällä.

ap
 
Mä olen aivan myyty Bebesin myymiin Noppies -vaatteisiin. Ovatpa vielä kohtuu hintaisiakin. Harmi vain että kauden valikoima on aika pieni kerrallaan. Niitä saa myös netistä http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=24
:heart: Ja kannattaa muuten tyttöjenkin äitien vilkaista =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:24 Mintus kirjoitti:
Mä olen aivan myyty Bebesin myymiin Noppies -vaatteisiin. Ovatpa vielä kohtuu hintaisiakin. Harmi vain että kauden valikoima on aika pieni kerrallaan. Niitä saa myös netistä http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=24
:heart: Ja kannattaa muuten tyttöjenkin äitien vilkaista =)
Aivan ihania,kiitos vinkistä ;)

En ole käynyt Bebesissä aikoihin,muutamat mammafarkut olen sieltä ostanut.Tosi kivannäköisiä vaatteita,jopa pojille :)
Täytyy katsastaa...

ap
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 07:25 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 22:24 Mintus kirjoitti:
Mä olen aivan myyty Bebesin myymiin Noppies -vaatteisiin. Ovatpa vielä kohtuu hintaisiakin. Harmi vain että kauden valikoima on aika pieni kerrallaan. Niitä saa myös netistä http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=24
:heart: Ja kannattaa muuten tyttöjenkin äitien vilkaista =)
Aivan ihania,kiitos vinkistä ;)

En ole käynyt Bebesissä aikoihin,muutamat mammafarkut olen sieltä ostanut.Tosi kivannäköisiä vaatteita,jopa pojille :)
Täytyy katsastaa...

ap
No tuskin nekään kelpaavat, sillä nekin ovat samassa hintaluokassa Polarn O. Pyretin vaatteiden kanssa eli (muka) liian kalliita... :whistle:
 
Kirppareita ja alennusmyyntejä kierrän, tutut ja sukulaiset lahjottaa myös. Jonkun verran teen itse. Ihan tavallisista tavarataloista ostelen, lastenvaatekauppojen hinnat ovat liian korkeita vaikka laadukkaita olisivatkin.
Hirviöprintit kierrän kaukaa. Tuntuu olevan kuitenkin niin, että kaupoista löytyy paremmin tytöille sopivaa vaatetta kuin pojille. Isot rivit on tyttöjen vaatetta ja pojille murto-osa. Kaipaan sellaisia joita voisi pitää molemmilla. Kyllästyttää tuo sinisten ja vaaleanpunaisten väristen vaatteitten määrä mitä tulee kaikkialla vastaan.
 

Yhteistyössä