G:MITÄ AJATTELET ENSIMMÄISEKSI IHMISESTÄ, JOKA KERTOO OLEVANSA AMMATILTAAN...

  • Viestiketjun aloittaja putsplank
  • Ensimmäinen viesti
Itselläni olis vastaava koulutus mutta silloin kun valmistuin ni ei täällä ollut heille paljoa työtä joten intin jälkeen päätin mennä kouluun ja lukea lähihoitajaksi vielä.
Arvostan heidän työtään kyllä.
 
Todennäköisesti hämmästyn, jos kyseessä nuori ihminen, koska mieleeni on iskostunut ne koulun siivoojatädit, että ne kaikki näytti ihan samanlaisilta. :D

Ja myös voisin ajatella, että eikö kyseisestä ihmisestä muka muuhun ole, siis jos on töissä jossain siivousfirmassa. Eri asia jos työllistää itse itsensä yrittäjänä.

Niin ja näin siksi, että ei se siivoustyö herkkua ole.
 
vieras
En juur mitään ajattele. Jonkunhan pitää siivotakin ja palkkaa siitä maksetaan Ite en ole siivooja mut vastaava "paskaduunari" matalapalkalla eli samassa veneessä. Sitäpaitsi nykyään noihinkin hommiin vaaditaan koulutus, ettei kyse mistään kouluttamattomasta henkilöstä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Todennäköisesti hämmästyn, jos kyseessä nuori ihminen, koska mieleeni on iskostunut ne koulun siivoojatädit, että ne kaikki näytti ihan samanlaisilta. :D
Ja myös voisin ajatella, että eikö kyseisestä ihmisestä muuhun ole, siis jos on töissä jossain siivousfirmassa. Eri asia jos työllistää itse itsensä yrittäjänä.
Eikö kyseisestä ihmisestä muuhun ole? Voi herrajee!

Ihanko oikeasti sun mielestä siivoojiksi sopii vaan jotenkin vähälahjaiset ihmiset? Sen kuvan ainakin kirjoituksestasi saa. MURR! Mikä ero sitten on sillä siivoaako toisten paskoja yrittäjänä vai palkollisena?
 
Pix
Nämä "Mitä ajattelet ihmisestä, joka..." -kyselyt on aika syvältä :headwall:
Kun en mä ainakaan ajattele mitään ihmeempää suuntaan tai toiseen jos joku on
-siivooja
-opettaja
-työtön
-laiha
-lihava
-tummaihoinen
-tatuoitu
-lyhyttukkainen
-pitkätukkainen
-lapseton
-kymmenen lapsen äiti
-ei pidä eläimistä
-pukeutuu mustaan
jne jne jne

Melko paljon ratkaisee ihan muut asiat :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
Että onkohan niillä kotona sitte ollenkaan siistiä :whistle: :ashamed: suutarin lapsilla kun ei ole kenkiä ja silleen :whistle: :D
tää on muuten NIIIIIN totta :LOL:

(ainakin omalla kohdallani :whistle: )

Kun ensin on koko päivän siivonnu kuppiloita ja hinkannu hotellihuoneita siistiks, niin EVVK enää siivous kotona :D (nyt kun ei oo ollu töissä, niin jaksaa paljon enemmän kotona)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Todennäköisesti hämmästyn, jos kyseessä nuori ihminen, koska mieleeni on iskostunut ne koulun siivoojatädit, että ne kaikki näytti ihan samanlaisilta. :D
Ja myös voisin ajatella, että eikö kyseisestä ihmisestä muuhun ole, siis jos on töissä jossain siivousfirmassa. Eri asia jos työllistää itse itsensä yrittäjänä.
Tuosta alusta samaa mieltä (joskus on kai ollu jossain siivoojatätitehdas) mutta tuo loppuosa... Kaikilla ei ole mitään korkeita suunnitelmia urastaan ja työstään, eikä toki kykyäkään mutta kaikkea pitää tehdä täällä ja on todella hyvä että myös siivous jollekin käy. Itsekin voisin hyvin harkita jos olisin työtä vailla.

 

Yhteistyössä