G: mitä etsit kirpputorilta tai huutiksesta?

  • Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti
aloittelija
Itsellä etsinnässä punainen palloyöpaita kokoa 110 ja kirjoja lukemaan oppineelle. Tarvetta olis myös 28 kokoisille kuomille, mutta ne täytyy löytyä tavalliselta kirppikseltä, koska postikulut nostavat liikaa hintaa.
 
metsänpeitto
Vanhaa kirjahyllyä ja vanhoja kehyksiä :)

Mä etsin pitkään, yli vuoden ainakin, kirpparilta vanhoja kahvikuppeja edullisesti ja yhtä tiettyä kirjaa. Kupit löysin pari viikkoa sitten ja kirjan pari päivää sitten :)
 
en
en enää mitään, olen löytänyt puuttuvat pupu tupuna- ja kalle päätalon kirjat.

eilen tosin huvikseni huutista selailin ja tytölle huusin aivan ihanan, uuden toppatakin.
 
vv
Kirpputoreilta en etsi mitään tiettyä juttua, kauniita esineitä, hyviä kirjoja ja käyttökelpoisia vaatteita. Huutiksesta etsin erästä kirjasarjaa jota kerään. Tai ostan niitä kyllä kirppareiltakin jos silmiin sattuu.

Oikeastaan luistimet kokoa 24 pitäisi löytää jostain.
 
Syksyn lemmikki
Huutiksesta: Dvd leffoja =) Toisinaan tulee halvemmaksi huutaa joku elokuva postikuluineen kuin vuokrata elokuva yhdeksi illaksi! Huutiksesta: Joitain posliini kuppeja, kirjoja ja sitten tietysti myyn mitä en enää tarvitse ja kauppa käy,kun pitää hinnat kohdallaan!

Kirpulta puolestaan en edes löydä yleensä mitään.Hirveät hinnat ja järjestään etenkin lasten vaatteet ovat likaisia, reikäisiä yms.....Vasta oli reimatecin puku kirpulla hintaan 35e täynnä reikiä ja persus kulunut puhki.
 
"vieras"
Tytölle vaatetta 92/98cm, ihan käyttövaatetta ja ens kevääksi kauppapukua. Hyväkuntoisia kenkiä koossa 23-24.

Itselle neuleita ja paitoja, kenkiä ja mustaa mukavaa laukkua. Koko xs.

Kotiin ruokapöydän tuoleja (vanhoja pinnatuoleja), vaatekaappia tai liinavaatekaappia, kehyksiä, kivoja kankaita...

Mies on niin omituisen kokoinen (pitkä) ettei tuolle löydä vaatteita tavallisista kaupoistakaan, joten en viitsi edes vaivautua etsimään sellaisia kirppiksiltä.
 
Kirppikseltä etsin lapsille ihan käyttövaatetta vaan, typyllä alkaa olla jo kokoo 86 asti ainakin kaikenlaista :D Mutta tolle poijjaalle on hirveen hankala löytää enää mitään mikä ei olis valmiiksi jo rikki kun koko pitäisi olla 116 ja siitä eteenpäin. Itselle katselen kriittisin silmin, parhaimmat löydöt tähän mennessä on olleet R-collectionin anorakkitakki 4€ oli kuin uusi ja käyttämätön goliz-huppari ;) 3€. Hupparia olin etsinyt pitkään. Kirppareilta kattelen myös vanhoja kankaita mistä sit ompelen millon mitäkin, vaatteita tosin en osaa tehdä (en ole kehdannut opetella) mutta kaikenlaisia laukkuja ja kasseja niistä tulee. Siinäpä ne.
 
aloittelija
Mulla on huutiksessa myynnissä kaksi uutta 92 cm pyjamaa, toinen on Paul Frank ja toinen Ed Hardy. Molemmat täysin käyttämättömiä, Jenkeistä ostettuja. Noilla hakusanoilla löytyy.
...eikä maksa paljon? jos mä haluaisin uutta, niin menisin kyllä kauppaan. Mutta tuon kokoistakin vaatetta on paljon vielä kirpparilla tarjolla, joten ei liene mahdoton tehtävä löytää pyjama eurolla tai kahdella.
 
"vieras"
Kirppikseltä etsin lapsille ihan käyttövaatetta vaan, typyllä alkaa olla jo kokoo 86 asti ainakin kaikenlaista :D Mutta tolle poijjaalle on hirveen hankala löytää enää mitään mikä ei olis valmiiksi jo rikki kun koko pitäisi olla 116 ja siitä eteenpäin. Itselle katselen kriittisin silmin, parhaimmat löydöt tähän mennessä on olleet R-collectionin anorakkitakki 4€ oli kuin uusi ja käyttämätön goliz-huppari ;) 3€. Hupparia olin etsinyt pitkään. Kirppareilta kattelen myös vanhoja kankaita mistä sit ompelen millon mitäkin, vaatteita tosin en osaa tehdä (en ole kehdannut opetella) mutta kaikenlaisia laukkuja ja kasseja niistä tulee. Siinäpä ne.
Onko goliz joku uusi merkki, vai tarkoitatko college-hupparia?
 
Sns-monoja kokoa 45 tai 46, taitoluistimia kokoa 28 ja siinä samalla käyttövaatteita pojille sekä itselleni... ja mitä kun tulin tänäänkin kirpparilta, niin tuloksena vain kasa tyttöjen vaatteita: /
 

Yhteistyössä