G:Mitä kaikkea teidän lapset on tunkeneet nenäänsä/korviinsa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jouduttiin tänään piipahtamaan terveyskeskuksessa, koska 4v lapsi tunki keitetyn makaronin nenäänsä ja kotikonstein ei tullut pois. On kyllä kerrottu lapselle, ettei nenään saa työntää mitään, mutta nyt se makaroni kuulemma vaan hyppäsi sinne nenään :)

Mitäs muiden lapset ovat tunkeneet nenäänsä/korviinsa ja minkä ikäisenä?
 
vieras
3-vuotias on tunkenut nenäänsä xylitoli pastillin, suli sinne itsekseen joten ei ongelmaa. Vuotta nuorempana tunki mandariinin kuoren palan, tietysti aivasteli sen takia hirveasti ja lopulta 3h kuluttua tuli pois.
 
vv
hamahelmen.

kotikonsti: se sierain umpeen jossa ei tiettävästi ole tavaraa, sitten reipas puhallus lapsen suuhun, ja tavara lentää toivonmukaan ulos.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00416
 
Meillä esikoinen alle 2v laittoi nenäänsä popcornin siemeniä (sellaisia, jotka eivät poksahtaneet mikrossa), mutta osasi niistää ne ulos.
Tyttö laittoi korvaansa 3 vuotiaana styroksista sellaisen valkoisen pallon. Piti mennä korvalääkäriin poistattamaan, kun terveyskeskuslääkäri ei saanut sitä pois.
 
a
Olin synnärillä ja lääkäri tutki MUN papereita: Kävi ilmi et olin ollut viimeksi samassa sairaalassa 29 vuotta sitten ja syynä: "epäily sinitarraa korvassa?" Lääkäriä nauratti ja muakin sen verran mitä kivuiltani pystyin :)
 

Yhteistyössä