G: Mitä kaikkea tilaatte netistä?

  • Viestiketjun aloittaja Kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
noh.
Oikeestaan kaiken muun paitsi useimmat päivittäistavarat. Helmpompaa, nopeempaa, kivempaa, hauskempaa ja ennenkaikkea halvempaa ja laajempi valikoima kuin kivijalkakaupoissa.
 
"joooo"
Tilaan lasten ulkovaatteet netistä. Haluaisin ostaa kivijalkakaupasta, mutta maalla saa vain lassieta ja joitain reiman malleja. En tykkää niistä, joten tilaan poppia, tickettiä ja molo kidsiä netistä.
 
Mä hankin melkein kaikki omat vaatteeni. Ostan aika vähän ja tykkään rauhassa sovitella ja harkita. Sovittelen jo olemassaolevien vaatteideni kanssa että sopivatko yhteen ja harkitsen ostoksiani tarkkaan. Mulla on tosi vähän vaatteita ja muuta tavaraa mutta olen niihin vähiini tosi tyytyväinen ja löydän kaapeistani sopivaa päällepantavaa. Kun harkitsee tarkkaan niin kaappeihin ei keräänny mitään turhaa lumppua. Lisäksi tilaan netistä meikit ja muun kosmetiikan, koska hinnoissa on niin iso ero kauppojen ja nettiliikkeiden välillä. Kivijalkakaupoista tulee ostettua lapsien vaatteet ja kengät.
 
Valtaosan vaatteista ja elektroniikan sisältäen esim levyt ja leffat. Keittiötarvikkeita myös jonkin verran, uusin ostoni on paistinpannu ja mies tilasi meille microsd-kortit puhelimiin. Hinta usein ratkaiseva tekijä.
 
"hmm"
ostelen paljon krääsää ulkomailta. tyyliin piilarikoteloita, matkahammasharjakoteloita, maustepurkkeja ja muita kodin pikkutavaroita on aivan uskomattoman mielikuvituksekkaat valikoimat netissä, kun suomesta löytää tyyliin yhtä ainoaa tylsää perusmallia. lisäksi nuo tulevat postikuluineen usein moninkertaisestikkin halvemmaksi kuin jos ostaisi tylsän vastaavan tuotteen kauppareissulla.

meikkini ostin joskus eräästä nettikaupasta, mutta sen valikoimat ovat menneet niin huonoiksi että palasin markettimeikkeihin. joitain erikoisia saippuoita olen myös tilaillut.
 
kaikkea. Vaatteita kengistä rooliasuihin, matkalippuja (bussi, juna, lentokone, laiva jne.), leluja, ruokaa ja jopa vessapaperia, vaippoja, leffoja, musaa, tietokoneita yms. elektroniikkaa, opiskelumatskua, jopa tutkinnon olen maksanut netissä ja suorittanut netissä.
 
Viimeisin oli imuri.
Meillä ei oo kuin ruokakaupat täällä, autoton kun olen on paljon helpompi tilata netistä kuin lähteä bussissa raahaamaan noita tavaroita.

Eiku hei tytölle tilattiinkin just tabletin suojakuoret.

Laidasta laitaan tulee ostettua, ebaysta kaikkea pientä kivaa
 

Yhteistyössä