G: Mitä kirjoja saitte joulupukilta? Entä lapset?

Mä sain kauan toivomani Simone de Beauvoirin Toinen sukupuoli, mies sai Mannerheimin elämäkerran ja lapselle tuli Richard Scarryn Kaikkein paras joulukirja. Yhteiseksi saimme myös Lastenlaulukirjan. Odottelin vähän saavani Finlandia -palkitun Uunin, muttei sitä tullutkaan. No, joutunee lainaamaan sen joltain. :)
 
En saanut joululahjaksi, mutta ostin itse Teppo Kulmalan Tupakoivan kalan, vielä en ole aloittanut. Poika sai Eila Tikkasen Topo-tontun tarinat ja Mauri Kunnaksen Hobin Hoodin, molemmat on jo lukenut ja tykkää kovasti.
 
Non compos mentis
Henkilökohtaisesti sain yhden ainoan kirjan (!!!). Sekin oli suomi-venäjä-suomi -sanakirja, mutta tulee tarpeeseen, jotta pysyn tyttäreni perässä.

Lapset saivat kymmenkunta kirjaa, joita en ala tässä luetella. Sellaisia heppa- ja tyttökirjoja, mitä tuossa iässä yleensä luetaan. Tietopuolisempi aines tuli tänä vuonna tiedesettien muodossa.
 
Kolme lukutoukkaa
Itse Remeksen ja Grishamin uusimmat (joka joulu!), 7v uusimman Tatun ja Patun sekä Vihreä Banaani-kirjoja lukemisen harjoitteluun ja 2v Maisa-fani Maisa-kirjan.. olimme kaikki iloisia kirjoistamme :)
 

Yhteistyössä